הירידה בתחלואה נמשכת: מרכז המידע והידע של אמ"ן למערכה בקורונה עדכן הבוקר (חמישי) כי 1,496 מקרי קורונה מאומתים חדשים אותרו ביממה האחרונה מתוך 76,069 בדיקות. שיעור הבדיקות החיוביות עומד על 2.0%. גם מקדם ההדבקה ירד ועומד כעת על 0.68. עוד עלה מהדוח כי מספר החולים הקשים עומד על 580 ומספר הנפטרים מפרוץ המגפה עומד על 6,051.

הדוח ציין כי מצב התחלואה בארץ משתפר - מספר המאומתים ומספר החולים במצב קשה ממשיכים במגמת ירידה, אך היקף התחלואה עודנו גבוה יחסית ויש להיזהר משאננות. שיעור הבדיקות החיוביות נמצא בירידה מתמשכת ומקדם ההדבקה ירד בחדות בשבוע האחרון. סימנים אלה מעידים על צמצום בהיקף ההדבקות. מספר החולים במצב קשה גבוה יחסית (כ- 600 בממוצע שבועי), אך ממשיך לרדת בהדרגה. 

עוד הודגש בדוח כי מבלי להתחסן, מחלימים מצויים בסיכון להדבקה חוזרת מהזן הדרום אפריקאי שנמצא בישראל וייתכן שגם מזנים דומים, כגון הזן הברזילאי. על כן, מומלץ למחלימים להתחסן בהקדם. מנת חיסון אחת משפרת מאוד את ההגנה של מחלימים מפני הווריאנטים הקיימים ומדיווחים ראשוניים עולה כי חיסון עשוי לשפר באופן ניכר תסמינים ארוכי טווח במחלימים.

בעולם - וריאנט חדש של הנגיף ממשיך להתבסס בניו יורק, ונושא מוטציה שקושרה להדבקה חוזרת של מחלימים. בברזיל, גל תחלואה משמעותי, כאשר הווריאנט הברזילאי שזוהה בעיר מנאוס מתפשט ברחבי המדינה. עם התפשטות הווריאנט הבריטי, התפרצויות קשות נוספות נרשמות במזרח אירופה - בצ'כיה, סלובקיה, פולין ומדינות נוספות.