אגף המודיעין פרסם הבוקר (רביעי) את דו"ח תחלואת הקורונה היומי, ממנו עולה כי 679 אנשים אומתו כחיוביים ביממה האחרונה. מדובר ב-1.7% בדיקות חיוביות מסך כל הבדיקות שנערכו, כ-39,901, ומקדם ההדבקה (R) הכללי עומד על 0.59. בנוסף, ישנם 519 חולים שמצבם מוגדר קשה, ו-6,115 אנשים שנפטרו כתוצאה מסיבוכי הנגיף. כמו כן, 5.19 מיליון אנשים קיבלו את מנת החיסון הראשונה לפחות.

אמ"ן כתב במסמך כי "ירידת התחלואה נמשכת, בעקבות ביצועיו הטובים של חיסון פייזר בישראל. שיעור הבדיקות החיוביות נמצא בירידה מתמשכת ומקדם ההדבקה ירד בחדות בשבועיים האחרונים. עם זאת, התחלואה עדיין רחבה (מאות מאושפזים, כ-950 מאומתים חדשים ליממה בממוצע שבועי) ולכן יש להיזהר משאננות, להמשיך לעטות מסכה כנדרש ולהקפיד על הנחיות ההתקהלות, בפרט לקראת חג הפסח".

הדו"ח התייחס גם למגמות התחלואה השונות בעולם וטען כי "שינוי המגמה בגרף התחלואה העולמי נובע מהתפרצויות משמעותיות במספר אזורים ובראשם ברזיל, הודו ומזרח אירופה. בברזיל, גל תחלואה משמעותי, כאשר הווריאנט הברזילאי שזוהה בעיר מנאוס מתפשט ברחבי המדינה ובמזרח אירופה נרשמות התפרצויות, עם התפשטות הווריאנט הבריטי ביבשת. בניו-יורק, וריאנט חדש של הנגיף ממשיך להתבסס ונושא מוטציה שקושרה להדבקה חוזרת של  מחלימים. גם בירדן נרשמת בימים אלו התפרצות משמעותית של הנגיף".