המידע נחשף: מנתוני משרד הבריאות עולה היום (חמישי) כי מספר המאומתים הגדול ביותר בחודש האחרון היה בקרב החוזרים מרוסיה, ועמד על 38. יותר ממחצית המאומתים היו מחוסנים.

מאיחוד האמירויות נכנסו ארצה 23 חולים מאומתים, 82.6% מהם היו מחוסנים. בסך הכול בחודש האחרון נכנסו לישראל 215 מאומתים, 54% מהם - מחוסנים.

בתוך כך, פרויקטור הקורונה, פרופ' נחמן אש, אמר הבוקר בגל"צ כי לדעתו "בתחילת השבוע הבא נגיע למדד שקבענו לחובת עטיית מסיכות. מקווה שיהיה שינוי במגמה, אבל אני לא רואה שזה יירד. כרגע זו המלצה, רצינו לתת לאנשים להתרגל לחובה".

ההתפרצות המחודשת הובילה את בנימינה-גבעת עדה להפוך הבוקר ליישוב "אדום", זאת על פי ההגדרות של תוכנית הרמזור. מדובר בפעם הראשונה מזה מספר חודשים שהנתונים המדאיגים נרשמים, זאת בשל התפרצות משמעותית של הקורונה. בנוסף, ישנו ישוב אחד במדינת ישראל המוגדר כעת כצהוב - מודיעין-מכבים-רעות.

בתוך כך, משרד הבריאות עדכן כי מאתמול אובחנו 138 חולי קורונה נוספים, כך שמספר החולים הפעילים עלה ל-680 ואחוז הבדיקות החיוביות עומד על 0.3%. כמו כן, ישנם 26 חולים שמצבם קשה ו-18 מונשמים. על פי הנתונים, ישנם מעל ל-30 אלף נדרשי בידוד ביתי ובבתי החולים לאשפוז כללי ישנם 48 חולי קורונה מאושפזים, שכ-77% מתוכם אינם מחוסנים, ובהם גם ילדים.