ב"חדשות 12" דווח כי כשלושת אלפים נוחתים בנתב"ג עדיין לא קיבלו תשובה לבדיקת הקורונה שערכו בנתב"ג כבר יותר מעשרה ימים. עם זאת, במשרד הבריאות מודים בתקלה ואומרים כי מדובר רק באנשים שתוצאותיהן שליליות.

בנוסף, דווח כי רבים מהזרים שנחתו בנמל התעופה בשבועיים האחרונים עדיין לא קיבלו תשובה על הבדיקה שערכו, זאת עקב תקלה בהזנת תוצאות הבדיקה באתר. משרד הבריאות מסר כי התקלה תוקנה לפני ארבעה ימים. 

בתוך כך, 37 נוסעים ישראלים הורדו הערב (שלישי) מטיסות לרוסיה, לאחר שלא קיבלו אישור מוועדת החריגים לנסוע אל המדינה שנחשבת "אדומה". קודם לכן, שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי, הודיעה על ביצוע תכנית הפרדה בנתב"ג בין נוחתים ממדינות ירוקות לנוחתים ממדינות אדומות, שכעת ינחתו בטרמינל 1. 

מוקדם יותר היום, בקרי הגבול של רשות האוכלוסין וההגירה בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל, זיהו בטיסת אירפלוט לרוסיה שמונה נוסעים ישראלים שניסו לעלות לטיסה לרוסיה, שנחשבת למדינה אדומה, עם דרכונים זרים וללא אישור ועדת החריגים כפי שמחויב על פי התקנות. השמונה הורדו מהטיסה והועברו להמשך טיפול במשטרה.

ממשרד הבריאות נמסר כי "יציאת אזרחים ותושבים ישראלים למדינות ברמת סיכון מרבית אסורה, למעט מי שמחזיק באישור הקבוע בתקנות. המדינות הן: ארגנטינה, אסורה, ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו ורוסיה. יציאה למדינות הנ״ל, ללא האישור הקבוע בתקנות, הינה עבירה אשר על הפרתה יוטל על המפר קנס בסך 5,000 שקלים".