התפשטות נגיף הקורונה בישראל: פרופ' גליה רהב, מנהלת היחידה למחלות זיהומיות בבית החולים שיבא תל השומר שוחחה הבוקר (שני) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM והתייחסה למדדי התחלואה בנגיף: "יש עליה מזדחלת במספר המקרים. אנחנו רואים תקופה די ארוכה חולים מאושפזים בבית החולים, לא הרבה אבל בהחלט קיימים. אני חושבת שזה הזמן לתקוף את המצב ולמנוע שלא תהיה התפרצות גדולה יותר".

פרופ' רהב הוסיפה כי לדעתה הצעד נחוץ ביותר כרגע זה המשך מבצע החיסונים בקרב בני הנוער והמבוגרים. "יש עלייה מאוד מרשימה בחיסון בני הנוער 12-15 הגענו ל-17 אחוז, אבל יש 15 אחוז מקרב האנשים המבוגרים שלא התחסנו וצריך לנסות להגיע אליהם. אני נאבקת על הקטע של לתת מנת חיסון שלישית למדוכאי חיסון אני חושבת שזה מאוד חשוב ואני מקווה שזה יצא לפועל סוף סוף". 

"כמו כן, צריך לבדוק את אלה ששבים מחו"ל גם אחרי חמישה ימים ולא רק בנמל התעופה ולאכוף עטית מסכות כי אנשים לא משתמשים בהם. אני בעד אכיפה של עטית מסכות בחללים סגורים גם קרב בני נוער ובתי הספר, זה לא קורה ואני חושבת שזה מאוד חשוב", הוסיפה מנהלת היחידה בבית החולים שיבא. 



בהמשך, סיפרה פרופ' רהב כי היא פועלת מזה כשלושה חודשים על מנת לחסן במנה שלישית מדוכאי חיסון. "יש עלייה בתחלואה, האנשים האלה ממש עלולים להידבק, החיסונים שהם קיבלו בדרך כלל לא היו יעילים ויש להם תחלואה ותמותה גדולה מהמחלה. אני משערת שמדובר באלפי בני אדם, אפילו עשרות אלפים". אולם, פרופ' רהב הודתה כי "אנחנו עדיין לא יודעים בדיוק לכמה זמן החיסון יעיל". 

בנוסף לכך, שיתפה רהב גם בתוצאות מחקרי החיסונים המבוצעים על רופאים מחוסנים בבית החולים תל השומר, ואמרה: "יש ירידה של רמת הנוגדנים עם הזמן אבל זו תופעה ידועה לכל חיסון, השאלה אם הרמה הזאת מספקת. אנו רואים עלייה בתחלואה בקרב מחוסנים, לכן אני מתארת שזו הסיבה שזה קורה".

בסיום, דחתה פרופ' רהב את שמועות ולפיהם שורת מקרי המוות, בין היתר של מח"ט הנח"ל שרון אסמן ז"ל והצוערת שילי ווסטלנד ז"ל, קשורים לחיסונים, ואמרה: "להגיד שזה מהחיסון? אני חושבת שזה באמת מגוחך. אני חושבת שזה לא צריך להיות קשור".