המשנה למנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, פרופ' איתמר גרוטו, שוחח הבוקר (שלישי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב בתוכניתם ב-103FM על מצב התחלואה בקורונה בישראל והעריך: "אפשר להסתדר בלי קפסולות בשנת הלימודים הבאה".

על הוויכוח בנוגע לצורך במנה שלישית של החיסון אמר: "במקרים מסוימים של אנשים מדוכאי חיסון, חד משמעית מנה שלישית יכולה לעזור או מומלצת כי שתי מנות פחות עושות את העבודה. הזכרתם את המקרה של שני ההורים, אני לא בטוח שחיסון שלישי היה עוזר אבל באנשים מדוכאי חיסון בהחלט. לגבי השאר, אני חושב שעדיין אין מידע וצריך לקבל החלטה בהיעדר מידע".

הוא הוסיף וציין: "אני לא נמצא בקרב מקבלי ההחלטות, אני חושב שצריך לראות ובוודאי אם ה־FDA וגופים אחרים לא יאשרו חיסון שלישי גם אצלנו לא צריך. למעט מדוכאי חיסון שזה המצב כרגע, יש מחקר שבוצע גם בארץ".

כשנשאל האם הוא צופה ששנת הלימודים הבאה תיפתח בקפסולות אמר: "אני חושב שאפשר להסתדר בלי קפסולות, לפתוח אבל בכל זאת צריך ללמוד לקחים. יש חודשיים ללמוד את הלקחים ולראות איך מצמצמים חשיפה אם באמצעות חלק מהלימודים בזום או קבוצות קטנות יותר. בדיקות מהירות זה אחד הדברים שאפשר לנסות להשתמש בהם".