פרופסור נדב דויבוביץ' מאוניבריסיטת בן גוריון, חבר הצוות המייעץ לקבינט הקורונה, שוחח הבוקר (רביעי) עם ענת דוידוב וגולן יוכפז בתוכניתם ב-103FM והתייחס להתפרצות האחרונה של מגפת הקורונה בישראל: "לא נכחיד את המחלה, לכן צריך ללמוד לחיות איתה. הגעה לסגר לא נמצאת כרגע על השולחן".

פרופ' דוידוביץ' ציין כי לדעתו היה צורך להכניס לשימוש את התו הירוק המרוכך מוקדם יותר, אך "חלק מהבעיה היא כלכלית, זו גם הסיבה שהפסיקו את התו לפני. כעת, הממשלה צריכה לסבסד הרבה בדיקות מהירות ויש שאלות לוגיסטיות שמעכבות אותנו".

חבר הצוות המייעץ לקבינט ניסה להסביר כיצד יפעל התו החדש, אשר מחייב באירועים עם למעלה מ-100 משתתפים לבצע בדיקות: "אנשים לא חייבים להגיע לחתונה, הם יכולים לעשות בדיקות לפני כן. צריך להפעיל ברקודים כמו שעושים במקומות בעולם , צריך בכל פינה מקום שאפשר לעשות בדיקות. אני נכנס להרבה מקומות ומראה להם את התו הירוק, מי שאין לו אפשרות כזו, אפשר לעשות בדיקות מהירות ולחכות רבע שעה, אחרי שתי בדיקות אנשים כבר יכינו עצמם מראש. התנאי המשמעותי הוא שהבדיקות יהיו לכל המגזרים ואני מפחד שייווצרו פערים".

לסיום, פרופ' דוידוביץ' התייחס להבדל הגישות בין הדרג המקצועי במשרד הבריאות לבין חברי הקבינט ואמר כי "פותרים את זה בקבלת החלטות, צריך שיהיה כאן קו שמוסבר לציבור שאומר בגובה העיניים שאנחנו חיים עם הקורונה ומקבל החלטות ומייצר יציבות. הדבר הזה מאוד חשוב. כמובן גם מוכנות, בין אם בנושא נתב"ג, רוני נומה מקדם שם את הדברים, שם המשחק זה אינטגרציה".