העלייה במספר המאומתים בנגיף קורונה: נשיא בית החולים שערי צדק בירושלים, פרופסור יונתן הלוי שוחח הבוקר (שישי) עם ניסים משעל ב-103FM והתייחס לעלייה בתחלואה: "אני מקווה מאוד שלא נגיע לסגר, השאלה איך צריך להסתכל על מספר המאומתים, השאלה אם המספר הזה הוא חזות הכל".

"מספר החולים הקשים צריך להנחות אותנו יותר מאשר מספר המאומתים, אני לא בפאניקה ולא זה מה שצריך להנחות את צעדנו. אני לא מבין מה עומד מאחורי הכרזתו של בנט כי הולכים לסגר", הוסיף. 



בהמשך, אמר פרופ' הלוי כי הוא בעד הצעדים המתונים נגד הנגיף. "אם הייתי מנכ"ל משרד הבריאות גם אני הייתי דורש החמרה, גם במשרד הבריאות יש חילוקי דעות", אמר והוסיף כי "צריך להמשיך לערוך מעקב קפדני, אין שום סיכוי שמספר החולים הקשים יאיים על מערכת הבריאות".

"יש פניקה מוגזמת אבל חייבים לא להיכנס לשאננות. אם הציבור היה מגלה אמון ומקפיד על ריחוק חברתי, היינו משתלטים על הגל הזה", הדגיש. 

יונתן הלוי (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
יונתן הלוי (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

בסיום, התייחס נשיא בית החולים גם לעניין הנסיעות לחוץ לארץ ואמר: "ראש הממשלה לא הצליח עד עכשיו. אני אדבר בגילוי לב ואומר שגם המשפחה שלי, עם כל הנכדים, תכננה לטוס לאיטליה בשבועיים האחרונים של אוגוסט, אבל אני כבר לא בטוח שאנחנו נקיים את זה. הכל תלוי במצב שיהיה במדינה, אם תהיה התייצבות ולא תהיה עלייה במספר החולים הקשים".