באולמות האירועים נערכים לקראת תחילת הפעלת התו השמח, שאמור להיכנס לתוקפו ביום רביעי ומעורר חוסר ודאות ודאגה בענף עם חידוש עונת החתונות.

"קיים חשש בקרב זוגות שמתחתנים, אבל אנחנו לא רואים ביטולים. בינתיים זה בעיקר בשאלות מה צפוי ומה יהיה. אנחנו צופים גם בקשות לצמצום של כ־10% במספר המנות לאירועים בשל ההנחיות החדשות. מרבית המוזמנים מחוסנים או מחלימים, דבר שעדיין מאפשר כדאיות כלכלית לקיום אירועים", אמר ל"מעריב" מאור נחליאלי, הבעלים של "מאור ארגון אירועים".

ההערכות הן שבשלב הראשון יישום הדרישה למתן אפשרות לכניסה לאירוע באולם אירועים רק למחוסנים, למחלימים או למי שיציג אישור של בדיקת קורונה עד 72 שעות לפני האירוע יביא לבקשות של זוגות לצמצום מספר ההזמנות.

המתווה תקף באירועים המתקיימים באולמות שבהם נוכחים מיותר מ־100 אורחים. על אירועים בגני אירועים אין בשלב זה מגבלות.
לדברי נחליאל, אולמות אירועים יעסיקו גם נאמני קורונה, שיצטרכו לוודא שכל מי שבתוך האולם עוטה מסיכה, למעט בעת שהוא אוכל או שותה. הוא מוסיף כי ישנה דרישה לאפשר בדיקות מהירות למי שאינו מחוסן. "אומנם העלות הכספית יקרה, כ־90 שקל לבדיקה, אבל לבעלי האולמות עדיף להשקיע גם בזה כדי לשמור על תפוסה גבוהה".

צלם אירועים ותיק חושש מהגבלות נוספות: "אם יאפשרו לקיים אירועים אבל תהיה הנחיה שמותר להכניס רק עד 100 מוזמנים באולמות שיכולים לאכלס כ־500 מוזמנים, לא יהיה כדאי לפתוח את האולם כי זה כבר לא יהיה כלכלי. ענף האירועים ספג את הפגיעה הקשה ביותר, ואחרי שהצלחנו להתאושש ולעמוד על הרגליים שוב מדברים על הגבלות וזה יוצר חוסר ודאות וחששות.

"יש כוונה להמשיך באירועים תחת הגבלות, אבל שזה לא יהיה כמו כדור שלג שמתדרדר. מקבלי ההחלטות חייבים לקחת בחשבון שאנשים ימשיכו להתחתן, ועדיף שזה יהיה באולם ולא באופן פיראטי".