משרד הבריאות עדכן הבוקר (ראשון) כי 966 מקרי קורונה מאומתים חדשים אותרו אתמול מתוך 54,316 בדיקות. שיעור הבדיקות החיוביות עומד על 1.79% ומקדם ההדבקה 1.34. בסך הכל 97 חולים במצב קשה ו-17 מונשמים.

בתוך כך, ביחידת הקורונה כתר ג' שבמרכז הרפואי לגליל נקבע הבוקר מותו של חולה קורונה תושב עכו בן 95, לאחר שחלה הידרדרות במצבו והוא נזקק להחייאה, שבמהלכה נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

אשתו של המנוח, בת 91, אף היא מאושפזת במרכז הרפואי, הועברה מהיחידה במצב קשה מאוד לאישפוז בחדר לחץ שלילי בטיפול נמרץ, לאחר שחלה החמרה במצבה והיא נזקקה להנשמה. במרכז הרפואי מאושפזים תשעה חולי קורונה, בני 91-47, שישה מהם מוגדרים במצב קשה, שניים בינוני ואחד קל. 

מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש התייחס הבוקר ב-103FM למספר החולים הקשים אמר: "בהחלט קצב העלייה של החולים קשה הוא משמעותי, הוא כמו קצב העלייה של המאומתים. זה נכון שאחוז החולים קשה יותר קטן, אבל אנחנו קרובים ל-100 חולים קשה וזה מתחיל להדאיג אותנו". 

אש הוסיף: "מספר המאומתים אתמול היה סביב 950, זה מספר גבוה לשבת. חולים קשה היו לנו בימים האחרונים בין 15 ל-20 ביום". כשנשאל האם ישנו "קו אדום", אמר: "כאשר נגיע למספר חולים קשה של מאות, נגיד סביב ה-400, זה יהיה מאוד מדאיג ובהחלט יהווה קו אדום לצעדים נוספים. אני מקווה מאוד שלא נגיע לשם".