ד"ר אליהו הלר, רופא ילדים במקצועו, שוחח הבוקר (רביעי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב בתוכניתם ב-103FM על החיסונים לקורונה וקרא לציבור להתחסן - למרות שחלה בעצמו ואף אושפז במצב קשה, על אף היותו מחוסן: "אם לא הייתי מחוסן כנראה לא הייתם מדברים איתי היום".

"שלומי טוב לאין שיעור ממה שהיה לפני שבועיים. להפתעתי הרבה ההתאוששות שלי הרבה יותר מהירה ממה שציפיתי, כל יום יש שיפור נוסף, ואני ממש מרגיש טוב מאוד כרגע", סיפר ד"ר הלר. "חטפתי קשה מאוד, חוויה מאוד לא נעימה".

הלר סיפר: "התחסנתי ביום הראשון בו החלו לחסן נגד הנגיף. למרבה ההפתעה היו לי נוגדנים בדם כשהגעתי לבית החולים, זה מה שמפליא בכל הסיפור הזה, וכשיש נוגדנים לא כל כך חשובה רמתם. יש גם זיכרון חיסוני, אז אני לא משוכנע שאין לי נוגדנים או שהם לא עבדו".

הוא הוסיף והדגיש: "החיסון מציל חיים בלי ספק. לולא הייתי מחוסן כנראה לא הייתם מדברים איתי היום. לא יודע מה היה קורה אבל הייתי מגיע כנראה להנשמה, לאקמו ואולי גם נפרד מהעולם".

הוא קרא לציבור שטרם התחסן לעשות זאת בהקדם: "אין שום ספק בעניין, אני חושב שמי שלא יתחסן עושה נזק לעצמו ונזק סביבתי ולחוסן הלאומי".

על הצורך האפשרי בחיסון השלישי אמר: "אני לא כל כך בקיא בשיקולים המדעיים, בתחושת הבטן שלי אני חושב שצריך לתת חיסון שלישי למדוכאי חיסון וקשישים".