ח"כ מאיר יצחק הלוי, חבר ועדת הכספים וראש עיריית אילת לשעבר התייחס היום (חמישי) בראיון לליאת רון ואריה מליניאק ברדיו 103FM לאפשרות כי יוטל סגר רביעי בשל העלייה בתחלואה. הלוי אמר כי "סגר נוסף על העיר אילת יהיה אסון, ולא רק אסון כלכלי. אני הובלתי בזמנו את מתווה האיים הירוקים - אז הדאגה שלי לא הייתה מהצד הכלכלי נטו אלא גם מצד ההשלכות שעיר שלמה קורסת מבחינת הדמוגרפיה, המצב הנפשי של התושבים והטלטלה שעוברים בני ובנות הנוער בעיר. כל אותם חששות קרו".

עוד אמר הלוי כי "כשאנחנו בוחנים מהלך של סגר צריך לדעת שזו האופציה האחרונה שבאחרונות, כי יש לזה שרשרת של נזקים. זו הסיבה שהובלנו מהלך, שהוכיח את עצמו בהצלחה פנומנלית, של איים ירוקים שבעצם יצרנו מאילת מובלעת סטרילית שיודעת להכניס לתוכה אנשים שמראים שהם בריאים".

בנוסף לכך, הלוי הצהיר: "אני היום דורש משר הבריאות, ודיברתי גם עם שר התיירות, להחזיר את המתווה המוצלח כל כך לעיר אילת ולמצוא מתווים נכונים אחרים לאזורים אחרים".

הלוי התייחס בנוסף למחירי המלונות הגבוהים בעיר: "אני חושב שהמחירים בתקופת הביקוש הגואה הזאת בהחלט גבוהים, יש כאן משחק של היצע וביקוש ואני חושב שצריך לעשות כל פעולה כדי להוריד את המחירים. צריך לזכור שהפעלת בית מלון באילת או במדינת ישראל, בשונה ממלונות במדינות הסמוכות לנו, עולה פי עשר".