על רקע העלייה החדה בתחלואה בנגיף הקורונה והחשש העולה וגובר מקריסת מערכת הבריאות, ראש חטיבת הבריאות בקופת חולים מכבי, ד"ר מירי מזרחי ראובני שוחחה עם ענת דוידוב ב-103FM והתייחסה להיערכות קופות החולים למעבר לאשפוז ביתי של חולי קורונה קשים. "כל רפואת הקהילה נערכת להפעיל אשפוז בית למצבים בינוניים עד קשים, זאת על ידי גיוס כוח אדם, הכשרות עובדים. אנחנו כבר מטפלים בלמעלה מ-200 חולי קורונה בבית במגוון מצבים", הסבירה. 

"אנו מרגישים שאנו יכולים לטפל בהם גם במצבים מורכבים מקודם כי אנו מכירים יותר את מהלך המחלה והאוכלוסייה ברובה מחוסנת ורואים שעבור המוחסנים, המחלה קלה יותר", הסבירה ראש חטיבת הבריאות בקופת חולים מכבי ואמרה כי "אנו מציעים לטפל במקרים יותר מורכבים בבית, אלו אנשים שמסרבים לפנות לחדר מיון על אף שאנו מציעים להם, כמו במצב של קוצר נשימה משמעותי של יותר מ-30 נשימות לדקה, זה כבר מצב קשה. נתחיל כשמשרד הבריאות יאשר לנו, ואז נוכל כל הקופות להכפיל את יכולת מערכת הבריאות הציבורית להתמודד ולמנוע סגר". 



בסיום, התייחסה ד"ר מזרחי ראובני גם לשיעור ההתחסנות בחיסון השלישי ואמרה כי "אנחנו מדברים על למעלה מ-70 שהתחסנו ויתחסנו בקרוב בחיסון השלישי, אנו רואים היענות מאוד גבוהה. אני קוראת לכל מי שלא התחסן, זו סכנת נפשות להסתובב במדינה".