ועדת מומחי משרד הבריאות בנושא החיסון לקורונה הודיעה הערב (חמישי) כי היא מאשרת את הרחבת מבצע החיסון השלישי נגד נגיף הקורונה לבני 50 ומעלה. הוועדה אף אישרה את מתן החיסון השלישי לצוותים רפואיים, עובדי שב"ס ואסירים בכל הגילים.

ראש הממשלה נפתלי בנט הגיב להחלטת ועדת משרד הבריאות בנושא החיסון השלישי ואמר: "אני מברך את מומחי הצוות לטיפול במגפות על קבלת ההחלטה הנכונה למען בריאות אזרחי ישראל. אני קורא לכל מי שמעל גיל 50 - התייצבו כבר מחר בבוקר. צאו להתחסן. מדובר בהצלחת חיים. זה בידינו".

עוד הוסיף רה"מ כי "המבצע לחיסון בני 60 ומעלה היה הצלחה גדולה, עם יותר מ-750,000 מתחסנים עד כה, וכעת אנו ממשיכים לשלב הבא. ברכותיי גם לשר הבריאות, ניצן הורוביץ, למנכ"ל משרד הבריאות, פרופ׳ נחמן אש, ולכל אנשי מערכת הבריאות על עשייתם המסורה ועל המנהיגות שהם מגלים בתקופה מורכבת זו. נמשיך את הטיפול במגפת הדלתא בצורה יסודית ואחראית. נשמור על החיים ועל שגרת החיים, עם איזון בין צרכי הבריאות לצרכי הכלכלה ופרנסת אזרחי ישראל. ויחד - ננצח".

מוקדם יותר היום, ראש הממשלה, נפתלי בנט, שוחח עם מנכ"לי קופות החולים מכבי, כללית, לאומית ומאוחדת. בנט הנחה את מנכ"ל משרד רה"מ ואת מערכת הבריאות לבחון מודל סיוע לקופות החולים במטרה להמשיך לקדם את מאמץ ההתחסנות מציל החיים. בשיחה השתתפו גם שר הבריאות, ניצן הורוביץ, מנכ"ל משרד רה"מ, יאיר פינס, מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ׳ נחמן אש, ממונה הקורונה, פרופ׳ סלמן זרקא, וגורמי מקצוע נוספים.

לאחר השיחה, קופת חולים כללית הודיעה כי תחסן בני 50 ומעלה במנה שלישית.