ראש הממשלה, נפתלי בנט, שוחח היום (שישי) עם מנכ"לי קופות החולים כללית, לאומית, מאוחדת ומכבי. במהלך השיחה, הנחה בנט להמשיך במבצע החיסון השלישי לאוכלוסייה המבוגרת, גם במהלך השבת ובלילות.

בנט הדגיש כי מדובר בהצלת חיים ובפיקוח נפש שמטרתם להגן על בריאות הציבור, ולכן יש להירתם למאמץ ההתחסנות סביב השעון - 24 שעות, שבעה ימים בשבוע. עוד ביקש בנט ממנכ"לי הקופות להכפיל את קצב ההתחסנות בשבוע הבא, זאת ע"י תגבור מערך החיסונים בחובשי צה"ל. הדבר סוכם עם שר הביטחון, בני גנץ.

בתוך כך, משרד הבריאות הודיע כי הגיל למתן מנה שלישית באוכלוסייה הכללית השתנה לגיל 50 ומעלה. בנוסף, הוחלט לחסן סגלים רפואיים מגיל 30 ומעלה הבאים במגע עם מטופלים וכן אסירים וסוהרים בשירותי בתי הסוהר מגיל 40 ומעלה. כל אלה, בתנאי שעברו חמישה חודשים לפחות מקבלת המנה השנייה. 

כאמור, מנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור נחמן אש, הודיע הבוקר כי בני 50 ומעלה יוכלו לפנות לקופות החולים להתחסן או לתאם תור לחיסון שלישי כבר מהיום, זאת לאחר שקיבל את המלצת הצוות המייעץ לחיסוני קורונה. 

לצד זאת, יו"ר רע"מ מנסור עבאס, קרא לכל מי שעוד לא התחסן בחיסון הראשון והשני, ולכל מי שיכול להתחסן בחיסון השלילי לצאת ולהתחסן. "מי שהושפעה ביותר בגל הקורונה הקודם היא החברה הערבית שלנו, שכן הקורונה גזלה מאיתנו חיים יקרים ופגעה בפרנסתנו ובכלכלה, כתוצאה מהסגרים, בנוסף לירידה בהישגים החינוכיים, הקוגניטיביים וההתנהגותיים של ילדינו, תלמידי בתי הספר", הוסיף.

בסיום דבריו קרא עבאס "ללכת להתחסן ועל כל אחד מאיתנו לשאת באחריות אישית, כדי לא לפגוע בעצמו או באחרים".