ד"ר אוסנת לבציון קורח, מנהלת המרכז הרפואי שמיר אסף הרופא, שוחחה הבוקר (ראשון) עם בן כספית וינון מגל ב-103FM וטענה כי "הסגרים לא הוכיחו את עצמם. צריך להמשיך ולחסן כמה שיותר מהר, אני מאמינה כי החיסון השלישי יפתח בצ'יק-צ'ק לאוכלוסייה כולה".

מנהלת המרכז הרפואי סיפרה על מצב החולים במחלקות הקורונה והדגישה את חשיבות החיסונים: "צריך לעודד מי שלא התחסן. זו אחת הבעיות, המחוסנים פחות חולים ויש את הלא מחוסנים. החולים נמצאים במצב פחות קשה יחסית לגלים קודמים ורואים זאת במספר המונשמים. יודעים שיש ירידה ברמת הנוגדנים ובחיסוניות התאית, אבל אני מקווה שתוך כמה שבועות נראה את האפקט".

לדבריה, על מנת להימנע מעלייה בתחלואה, צריך להקפיד לא רק על חיסון שלישי, אלא גם על יתר ההגבלות. "צריך להוריד את ההתקהלויות האדירות, זה מקום 'מאוד נוח' להדבקה וצריך שיהיה תמריץ להתחסן", אמרה.

ד"ר לבציון קורח שיתפה כי בבית החולים שלה ישנן ארבע מחלקות קורונה, אשר כבר התמלאו לחלוטין ולכן החלו להפנות חולים לבתי חולים אחרים: "אצלנו יש הכי הרבה חולים, בפער משמעותי, ונכון לעשות את הוויסות לבתי חולים אחרים. אחת המחלקות אצלנו היא טיפול נמרץ שהפכה לטיפול נמרץ קורונה".

בנוסף, היא התייחסה לפוסט שעלה במהלך סוף השבוע, בו טענה פרופסור משערי צדק כי "שמי שלא מתחסן, שלא יצפה שהוא מגיע במצב קשה שנתייחס אליו בחמלה ובהתגייסות": "צריך להפריד את הדברים שהיא אומרת לשניים. אני מבינה את הכעס שלה, אך להגיד שלא יזכו לחמלה? אנחנו מטפלים בהרבה אנשים שאנחנו לא שמחים על הדברים שהם עשו, דברים גרועים יותר מלא להתחסן, אך מתוקף תפקידנו אנחנו מטפלים בכולם עם חמלה אהבה ונפש חפצה. במקרים האלה זה באמת מאוד מתסכל".

מנהלת המרכז הרפואי שמיר אסף הרופא אף התייחסה לנושא התקנים הנוספים אשר הובטחו לבתי החולים וטענה כי "העומס גדול, אבל אני מקווה שנקבל את התקנים, תכף תגיע הפעימה הראשונה. יש לנו הרבה אנשי צוות מאומתים או מבודדים. אנחנו צריכים עוד כוח אדם ברופאים ואחיות. ראש הממשלה נפתלי בנט לא איים עלינו, הוא שאל מה צריך להביא לנו כדי להימנע מסגר, אמרנו כוח אדם אז עושים מאמץ, להגיד שזה מספיק? לא".