דורית, מתנגדת לחיסונים, עלתה היום (שלישי) לשידור בתוכניתם של בן כספית ופרופ' אריה אלדד ב-103FM בזמן שהשתתפה בהפגנה נגד התו הירוק והתעמתה עימם על חשיבות החיסונים נגד הקורונה, בטענות שהפכו הזויות יותר ויותר. בן ניסה מצידו לפנות לקול ההיגיון עד שאריה איבד את שלוותו וקבע: "את אומרת שטויות ומבלבלת את המוח, איזה קשקוש. תגידי, כדור הארץ, שטוח או עגול?"

בפתח דבריה הסבירה דורית כי היא משתתפת במחאה: "ההפגנה היא כרגע נגד הסגירה של חוף הארגמן בעכו שנעשתה בצורה בלתי חוקית כיוון שהתו הירוק לא חל על חופים. עיריית עכו החליטה לסגור את החוף על דעת עצמה, ולא ברור למה. זה צעד בלתי חוקי בעליל והופעל עו"ד שמטפל בנושא הזה".

היא הוסיפה וטענה: "באופן כללי, כל הנושא הזה של חיסון ילדים הוא מאוד בעייתי, גם מבחינת היתר חירום שנתן ה-FDA. הציבור לא יודע, וגם התקשורת המיינסטרימית לא מיידעת את הציבור מה באמת המשמעות של היתר חירום כזה".

אריה ענה לה בתקיפות: "המשמעות היא שהוא מציל מאות מיליונים בעולם, כנראה", והיא בתגובה טענה: "לא, אין שום הוכחות מדעיות לדבר הזה, אתה מדבר בלי שום ביסוס מדעי". אריה ענה בתקיפות: "אולי את אומרת שטויות?" והיא המשיכה לטעון: "אנחנו רואים עכשיו שישראל היא אחת המדינות הכי מחוסנות והכי חולות קורונה".

בשלב זה בן התערב בשיחה וניסה לפנות לקול ההיגיון: "יש מספיק מחקרים, מספיק שאת מסתכלת ורואה את אחוז המחוסנים מאלה שחולים קשה ושיש פי 11 סיכוי לחלות קשה מעל גיל 60 אם לא מתחסנים, שתביני שהחיסון הזה מציל חיים", אבל דורית התעקשה: "זה לא נכון, אתה מעוות נתונים. יש נתונים על כך שהמחוסנים הם אלה שחולים בשיעור הכי גבוה".

אריה ענה בתקיפות והוסיף עקיצה: "ממש לא בשיעור הכי גבוה, פה בלבלת את המוח לציבור – יש יותר מחוסנים חולים כי הם באחוז הרבה יותר גבוה באוכלוסייה. תגידי, כדור הארץ, שטוח או עגול?", והיא בתגובה אמרה "אין לכם כבר מה להגיד אז אתם מנסים להגחיך. אין לכם עובדות מדעיות. אין לכם נתונים אז אתם עושים צחוק. ישראל היא מהמדינות הכי מחוסנות והכי חולות, הרשות הפלסטינית שלא חיסנה האנשים של הרבה יותר בריאים..."

אריה הסביר כי "הרשות לא בודקת, איזה קשקוש..." ובן הוסיף: "אי אפשר להסוות את הנתונים, אפילו תלמיד במבוא לסטטיסטיקה יגיד הסיכוי להיות חולה קשה כשאתה מחוסן בבוסטר הוא אפסי מול הלא מחוסנים". היא המשיכה והתעקשה: "אין סיבה לקחת את החיסון כי הוא לא הוכיח יעילות. בינתיים אין שום הוכחה... אני מדברת על נתונים שהביא פרופ' גבי ברבש עצמו".

לסיום, שאל אריה: "הילדים שלך מחוסנים למחלות אחרות? אני רוצה לדעת אם את מכחישת מדע בכלל או לא", והיא ענתה: "אני לא מעוניינת לדבר על הילדים שלי, אתה לא צריך להסית את הנושא... אם מדברים על הכחשת מדע, אז אין שום נתון מדעי שמראה שהחיסונים יעילים, הוא גם לא קיבל אישור FDA. תמשיכו להכחיש ולשקר".