ראש הממשלה, נפתלי בנט, קיים הבוקר (שני) הערכת מצב בעניין ההתמודדות עם נגיף הקורונה. בין הסוגיות שנידונו: היערכות לקראת פתיחת שנת לימודים, סטטוס מוכנות מערכת הבריאות, התקדמות במבצע החיסונים ועוד. 

במסגרת הדיון, ולקראת קבינט הקורונה שיתכנס הערב, אישר רה"מ את הרחבת מתווה "התו הירוק" ואת המתווה לקיום אירועי הסליחות בכותל המערבי. שני הנושאים יובאו היום לאישור שרי קבינט הקורונה.

מתי יוצאים החגים? לחצו ללוח המלא של חודש ספטמבר

זמני כניסת ויציאת חגי תשרי - לחצו לרשימה המלאה

במסגרת המתווה תוחל מגבלת משתתפים, עד שמונת אלפים מתפללים, וכן המתפללים יחולקו לקפסולות ברחבת הכותל המערבי. כמו כן, תחול חובת עטיית מסכה ויינקטו פעולות אכיפה ושמירה על הסדר וההנחיות.

בנוסף, אישר רה"מ את הרחבת מתווה "התו ירוק", כך שיחול גם על עובדים במוסדות בריאות וחינוך, וכן על עובדי כלל המקומות בהם הלקוחות נדרשים בהצגת התו. כמו כן, הנחה בנט לבחון את החלת מתווה "התו ירוק" גם על ענפים נוספים של המשק.

בדיון השתתפו מנכ"ל משרד רה"מ, מנכ"ל משרד הבריאות, מנכ"ל משרד האוצר, מנכ"ל משרד החינוך, מנכ"ל משרד הפנים, מנכ"לית משרד התחבורה, מנכ"ל המשרד לביטחון הפנים, ממונה הקורונה, ממונה המעברים היבשתיים, ראש אגף התקציבים באוצר, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, המשנה לראש המל"ל וגורמי מקצוע נוספים.