השחקן דביר בנדק שוחח אמש (רביעי) עם מעיין אדם בתוכנית החברתית ברדיו 103FM והתייחס לכך שחברתו השחקנית עירית קפלן, התאשפזה במחלקת קורונה בבית החולים, כשמצבה מוגדר קשה. "עירית היא חברה מאוד קרובה שלי, אני דואג לה".

השחקן הדגיש כי הכותרות על מצבה שהוגדר קשה הן רחוקות מהמצב באמת: "זה רחוק מהכותרות, היא מאושפזת עם חמצן ובמצב יציב והיא מתקשרת, אבל היא עוד לא שם ואני מקווה שלא תהיה שם".

"הסיבה שהיא לא מחוסנת זה בגלל מחלה אוטואימונית שהיא סובלת ממנה, ואיזה רופא הפחיד אותה. השיקול הזה כל כך פרטי, השמחה לאיד לא בריאה, השמחה צריכה להיות ש'כן, החיסון עובד', ועל זה שהיא מעודדת עכשיו אנשים להתחסן", הוסיף.

אתמול, בית החולים בו אושפזה קפלן כתב בחשבון הטוויטר שלו שקפלן, אשר לא התחסנה נגד הנגיף, "זעקה ממיטת חוליה: 'אני מרגישה שאני מתה. קשה לי לנשום, אני מאבדת כוחות, זה ייסורים אמיתיים. אין צעד בלי תחושת חנק'".

עוד הוסיפה: "אני פחדתי להתחסן בגלל מחלה אוטואימונית שאני סובלת ממנה ופחדתי שהחיסון יעורר אותה. ניסיתי לקבל ייעוץ ולא ממש קיבלתי תשובות, ובדיעבד זו הייתה טעות כי שום דבר לא משתווה למחלה הארורה הזאת. היא נשכנית ולא צפויה. אל תזלזלו בקורונה, כל מי שעוד מתלבט שישקול בשנית- לכו להתחסן!".