השחקנית עירית קפלן הודיעה היום (ראשון) בפוסט בחשבון הפייסבוק של בית החולים איכילוב כי חזרה הביתה לאחר שנדבקה בקורונה והתאשפזה במצב קשה בבית החולים איכילוב. זאת, לאחר שלא התחסנה בשל מחלה אוטואימונית ממנה היא סובלת, וקראה לציבור: "עדיף להתחסן כי הקורונה הרבה פחות צפויה ומאד נשכנית ואלימה".  

"היי, כאן עירית קפלן. חזרתי הביתה אחרי טיפול מסור של צוות הרופאים והאחיות של איכילוב, אין מילים להודות על הטיפול המצוין ואני ממשיכה להחלמה והמשך בידוד בבית", כתבה. "תודה לכולם על התפילות והברכות ואהבת החינם, זה חיזק ועזר מאד".

השחקנית הוסיפה והדגישה: "מי שמתלבט או סובל כמוני ממחלה אוטואימונית, שימשיך ויברר וישאל ועדיף שיתחסן כי הקורונה הרבה פחות צפויה ומאד נשכנית ואלימה עבור חלקנו. שנה מבורכת ובריאה לכולם".

כזכור, בשבוע שעבר בית החולים איכילוב כתב בחשבון הטוויטר שלו שקפלן, אשר לא התחסנה נגד הנגיף, מאושפזת במצב קשה. "היא זעקה ממיטת חוליה: 'אני מרגישה שאני מתה. קשה לי לנשום, אני מאבדת כוחות, זה ייסורים אמיתיים. אין צעד בלי תחושת חנק'", מסרה.

עוד הוסיפה: "אני פחדתי להתחסן בגלל מחלה אוטואימונית שאני סובלת ממנה ופחדתי שהחיסון יעורר אותה. ניסיתי לקבל ייעוץ ולא ממש קיבלתי תשובות, ובדיעבד זו הייתה טעות כי שום דבר לא משתווה למחלה הארורה הזאת. היא נשכנית ולא צפויה. אל תזלזלו בקורונה, כל מי שעוד מתלבט שישקול בשנית- לכו להתחסן!".