משרד הבריאות עדכן הערב (שלישי) כי מאז חצות אובחנו 1,678 חיוביים נוספים לקורונה בישראל. אחוז הבדיקות החיוביות עמד על 2.70%.

על פי הנתונים, ישנה ירידה נוספת במספר החולים הקשה.489 חולים מוגדרים במצב קשה ו-197 מונשמים. כמו כן, מספר הנפטרים מהנגיף עומד כעת על 7,853. בנוסף, מספר המתחסנים ממשיך לעלות גם הוא, כאשר במנה השנייה חוסנו עד כה 5,662,909 בני אדם. את מנת הבוסטר קיבלו, נכון להערב, 3,606,065 בני אדם. 

ראש הממשלה, נפתלי בנט, התייחס מוקדם יותר היום בפתח ישיבת הממשלה לנתוני התחלואה: "במערכה מול הקורונה נראה, בשלב זה, שידינו על העליונה. כל הממדים מראים על ירידה הדרגתית בתחלואה. שיעור המאומתים בירידה, מספר החולים הקשים ירד משמעותית מ-700 לסדר גודל של כ-500 הבוקר, יום אחרי יום, מחלקות קורונה במספר בתי חולים נמצאות בתהליך של סגירה - כל זה בלי יום אחד של סגר ובלי מגבלות גורפות והרסניות". 

בנט המשיך ואמר כי "למרות הכיוון החיובי בסך הכול, אסור לנו להיכנס לשאננות אל מול הנגיף החמקמק. לכן, אנחנו ממשיכים בכל העוצמה במערכה, וגם נערכים לשלב הבא". ראש הממשלה הוסיף: "אני רוצה לומר פה שאני גאה בממשלה הזאת, להיות בקבוצה כל כך טובה ורצינית, שלמרות המורכבות ידעה להוביל קו עקבי בנושא, ולעמוד חזקים אל מול רעש חיצוני שלחץ כל הזמן לסגור ולהחיל מגבלות גורפות, עמדנו נחושים בעניין הזה".