הממשלה אישרה כי מהלילה בחצות מסעדות בשטח פתוח יוחרגו ממגבלת התפוסה של אדם ל-7 מ"ר. באזור הישיבה בשטח פתוח במסעדות יידרש מרחק של מטר וחצי בין שולחן לשולחן. 

היו"ר ח"כ גלעד קריב הודה למשרד רה"מ ומשרד הבריאות על אישור התקנות ואמר: "החרגת השטחים הפתוחים היא הצעד המתבקש לצד הירידה בתחלואה. יש להמשיך ולנקוט בתקנות מדתיות שיסייעו בהגברת אמון הציבור שהוא תנאי הכרחי למאבק בקורונה" 

מוקדם יותר הפסיק היו"ר ח"כ קריב את דיון הוועדה בתקנות הקורונה והתנה את המשך אישורן של תקנות נוספות שיונחו על שולחן הוועדה באישור ההקלות למסעדות בשטחים פתוחים

ועדת החוקה אישרה בנוסף את הארכת השימוש בהסכמון לאכיפת בידודים, לשבועיים במקום ארבעה שבועות, תוך דרישה להצגת נתונים מסודרת והסברה לציבור. היו"ר גלעד קריב אמר: "אי אפשר להקל ראש בהפעלת אמצעי פיקוח כזה על אזרחי ישראל"

במהלך הדיון התגלה כי שיעור ההסכמה לאיכון ההסכמון עומד רק על 10% וכי 37% בלבד מבצעים PCR בין היום החמישי לעשירי לקיצור הבידוד בחזרה מחו"ל

הוועדה אישרה בנוסף: עד ל-19 לאוקטובר יוכלו העובדים במוסדות בריאות, רווחה ובמקומות הפועלים בתו ירוק בתחום הפנאי להציג "תעודת קורונה" במקום התו הירוק החדש. יו"ר הוועדה ח"כ קריב הודיע כי לא יאשר הארכה נוספת של תקנות התו הירוק לעובדים עד שלא תוסדר סוגית הבדיקות למנועי החיסון

כאמור, מוקדם יותר, קריב קריב הפסיק את הדיון בהארכת הכרזת ההסכמון למבודדים ותו ירוק לעובדים בשל העובדה שהממשלה טרם הניחה תיקון לתקנות התו הירוק שיסדיר את פעולתן של המסעדות בשטח פתוח שגודלן מעל 100 מטרים. 

קריב אמר: "הבהרתי שאם לא יונח גם תיקון להפעלת המסעדות בשטחים הפתוחים לא אאשר את יתר תקנות הקורונה". משרד הבריאות ציין כי התקנות הועברו לאישור הממשלה ויאושרו באופן דחוף עוד לפני חצות. 

בדיון הקודם לאישור הקלות התו הירוק דרש קריב להקל על מגבלת התפוסה במסעדות בשטח פתוח שגודלן מעל 100 מטרים. קריב דרש שניתן יהיה להכניס במסעדות יותר מאדם אחד על כל שבעה מ"ר וכי ההקלות שניתנו לכלל הציבור ביחס לסריקת הברקוד יוחלו גם על עובדים במקומות עבודה לגביהם תו ירוק.

עוד דרש קריב פתרון לנושא אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים לחובת עטית המסכות והציע כי רופאי משפחה יוכלו לתת תעודת פטור וציין: "אי אפשר לתת לכל מי שיש לו פטור ממסכה להיאבק עם פקחים".