משרד הבריאות יתגבר את סל האבטחה סביב ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, הד"ר שרון אלרעי פרייס, לאחר שחטיבת האבטחה במשטרה ויחידת המודיעין הגיעו למסקנה כי יש ממש באיומים המופנים לעברה, וכי נשקפת סכנה לחייה.

בתום התייעצות שנערכה היום (חמישי), נקבע כי רמת האיומים כלפיה הנה בדרגה 5, וכי יש מקום לתגבר את האבטחה סביבה הן באזור ביתה והן בסביבת העבודה שלה.

הבוקר הגיש קב"ט משרד הבריאות, המתגורר באזור נתניה, תלונה במשטרת נתניה בה העלה חשד לאיומים כבדים המופנים לעבר ד"ר אלרעי פרייס. הקב"ט הניח בפני גובה התלונה, שוטר במשטרת נתניה, מסכמים המאששים את טענותיו. מיד לאחר מכן העלה ד"ר מאיר פרייס, בעלה של ד"ר פרייס, ציוץ בו הפנה את תשומת לבם של המשטרה והשר לביטחון פנים עמר בר-לב לאיומים על חייה של אשתו.

"משטרת ישראל, כבוד השר. פונה אליכם ישירות. יש איומים קונקרטיים על חיי אשתי. אתם יודעים את זה, יש הודעות ברשתות, יש מספרי טלפון, יש שיחות איום מפורשות. החומר אצלכם. זה הזמן לפעול, עכשיו לפני שיהיה מאוחר מידי", כתב ד"ר פרייס.

בתום דיון ובדיקת הפרטים הועברה התלונה לטיפול וחקירה הן של מחוז חוף במשטרה והן של יחידת הסייבר בלהב 433.

ראש הממשלה נפתלי בנט הגיב לאיומים אלו ומסר הודעת תמיכה בראש שירותי בריאות הציבור: "מלחמת הפייק של מתנגדי החיסונים נגד ד"ר אלרעי פרייס ואחרים צריכה להיפסק. ‏החיסונים הם כיפת הברזל שלנו מול הקורונה. הם מצילים חיים ומאפשרים לנו לשמור על ישראל פתוחה ומתפקדת. ‏התעלמו מהפייק, לכו להתחסן".

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, מסר בתגובה: "אני מגנה מכל ומכל את האיומים כלפי ד״ר אלרעי-פרייס. אין מקום לשיח מהסוג הזה כלפי אף אדם, ובטח כלפי משרתי ציבור מסורים ומומחים בתחומם כד״ר אלרעי-פרייס. הוגשו שלוש תלונות בנושא בחודשים קודמים והן בחקירה. אני סמוך ובטוח כי משטרת ישראל תשלים את החקירה בצורה רצינית ותרד לשורש העניין".

שר הבריאות לשעבר, ח"כ יולי אדלשטיין, מסר: "שוחחתי לפני שעה קלה עם שר עמר בר-לב וביקשתי שיכנס לעובי הקורה בנושא האיומים על משפחתה של הד"ר שרון אלרואי פרייס. משטרת ישראל חייבת לבדוק את ההסתה הפרועה שמתחוללת נגד הד"ר פרייס ולעקור אותה מהשורש.
שרון ומשפחתה יקבלו את מלוא השמירה ואת מלוא הגיבוי". 

לפני כחודשיים, לאחר האירוע בדיון ובוועדת החוקה בכנסת, כאשר נשמעה קללה גסה לעבר ראש שירותי בריאות, יצא להגנתה בעלה מאיר, כאשר הוא תוקף גם את המגדף האנונימי וגם את יו"ר ועדת חוקה, ח"כ גלעד קריב, שלא עצר את הדיון. זאת למרות שיו"ר הוועדה ח"כ גלעד קריב הודיע כבר במהלך הישיבה על קיום בדיקה בניין ולאחר שבבדיקת קצין הכנסת לא נמצא המקלל לכאורה.

ד"ר מאיר פרייס צייץ בטוויטר: "אפס פחדן קילל את אשתי ואת חמתי המנוחה. אותו אפס, מקווה מאוד שמשטרת ישראל תשים את ידה עליו בהקדם. אני רוצה להתייחס לראש הוועדה, שלא מצא לנכון להפסיק את הדיון, למצוא את הדובר, לסלק אותו מהדיון ולהגן על עובד ציבור. תעודת עניות ובושה לכנסת, לועדת החוקה ולמפלגת העבודה".