לאחר שחברי הצוות לטיפול במגיפות של משרד הבריאות הצביע ברוב מוחץ בעד חיסון ילדים בגילאי 11-5 נגד נגיף הקורונה, ומבצע החיסונים יחל ביום ראשון הקרוב, התכנסה היום (שלישי) ועדת הבריאות של הכנסת בראשות ח"כ עידית סילמן. במהלך הדיון עלתה בזום משתתפת בשם עו"ד ולנטינה נלין, וטענה: "ד"ר שרון אלרעי פרייס אינה אובייקטיבית, היא עובדת של חברת פייזר שמייצרת את החיסונים".

בהמשך, אירע עימות גם בין ח"כ לשעבר משה פייגלין לאלרעי פרייס: "את לא אומרת אמת, או שאת לא מודעת למה שקורה סביבך", והוסיף: "אני לא מאמין לאף מילה שלך, אתם איבדתם אמון לחלוטין".

שרון אלרעי פרייס תחת מתקפה: "עובדת בשביל פייזר". צילום: ערוץ כנסת

פייגלין המשיך: "מדינת ישראל הדיווח על תופעות הלוואי מטואטאות מתחת לשטיח. בישראל עושים הכל כדי שתופעות הלוואי לא יעלו על פני השטח". סילמן הגיבה: "המרכז לבקרת מחלות בארה"ב (CDC) פרסם כי בין דצמבר 2020 ליולי 2021 נרשמה תמותה עודפת משמעותית אצל אמריקאים לא מחוסנים נגד הקורונה, לעומת כאלה שחוסנו".

בתוך כך, שר הבריאות ניצן הורוביץ יצא להגנת אלרעי פרייס, וכתב בחשבון הטוויטר שלו כי יפעל נגד מפיצי תאוריות קונספירציה על ד"ר אלרעי פרייס:

כאמור,מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש, קיבל את המלצת הצט"מ והצוות המייעץ לחיסוני הקורונה, ואמר כי "רוב גורף מחברי הוועדה סברו, כי החיסון הינו בעל פרופיל בטיחות טוב. נתוני היעילות שהציגה חברת פייזר מצביעים על יעילות של 91% במניעת מחלה בילדים בגילאים 11-5 שנים במחקר קליני מבוקר. מרבית המומחים סברו, שמידת התועלת במתן החיסון בגילאים אלה עולה על הסיכון הכרוך בו".