דן פילץ, מנכ"ל ושותף בקניון דיזינגוף סנטר, התראיין הערב (ראשון) בתוכניתה של ענת דוידוב ב-103FM ודן באפשרות להחלת התו הירוק על הקניונים, כפי שהציע לקדם זאת ראש הממשלה נפתלי בנט אמש, והדגיש את התנגדותו למהלך. 

"הרעיון לא יעיל ולא ישים", טען. לדבריו, בדיזינגוף סנטר ישנם יותר מ-30 עסקים המוגדרים כחיוניים, מה שעלול לשמש כ"תירוץ" עבור כל מי שרוצה להיכנס לקניון ואינו עומד בתנאי התו הירוק. הוא הוסיף: "אם מדובר בסימון אנשים – אנחנו מוחים בתוקף. זו דרישה מאוד בעייתית ואנחנו לא רואים את עצמינו כמי שאמור לסמן את הלקוחות".

פילץ הציע אפשרות אחרת להתמודדות עם התפשטות התחלואה בעקבות הווריאנט החדש, והדגיש כי ניתן להשתמש בקניונים כמוקדי חיסון, או כמוקדי הסברה לעידוד חיסון. "אני בטוח שהגישה הזו תקל על אנשים להתחסן", הוסיף.

בסיום השיחה, התייחס פילץ לנזקים הכלכליים העתידים לבוא בעקבות החמרת נהלי הכניסה לקניונים: "הנזקים הכלכליים יהיו מאוד כבדים, אלו היו שנות מסחר מאוד מאתגרות. גם כשחזרנו לחיות לצד הקורונה יש בעיות מאוד קשות שמלוות את המסחר היום - אין עובדים, זו מצוקה שהייתה גם לפני הקורונה אבל היום היא מאוד קשה ומכבידה. כל שרשרת האספקה השתבשה באופן מאוד חמור והמחירים האמירו בעשרות אחוזים. הבעיות האלו יוצרות מצב כלכלי לא יציב לצערי".