ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, שוחח הבוקר (חמישי) עם גדעון אוקו ב-103FM, ואמר כי הוא בעד חובת חיסונים בבתי הספר ובמקומות העבודה. בנוסף התייחס לבחירתה של תל אביב כעיר היקרה בעולם.

"חייבים להתחסן, גם כשבנט אומר את מה שהוא אומר הוא אומר את זה במצוקה כי הוא לא מצליח לשכנע את כולם להתחסן כי מה שיש לנו נגד הקורונה זה רק חיסונים לכן הייתה צריכה להיות חובת חיסונים ומי שלא הולך להתחסן היה צריך להישאר בבית. הייתה צריכה להית חובת חיסונים. לא יכול להיות שאדם יסכן את הציבור. אני לא צריך שמישהו יסכן אותי. היה צריך לבוא ולומר לכל מי שלא רוצה להתחסן, זה כמו שאתה אומר לאדם אתה חייב להתגייס לצבא למרות שזה מסכן את חייו", אמר חולדאי. 

כשנשאל האם הוא מחייב את עובדי עיריית תל אביב להתחסן, השיב: "כן. עובדים שלא מוכנים להתחסן לא מגיעים לעבודה אם לא הציגו תוצאה שלילית. אני קשוח בנושא. כשאני מגיע לנושא הלימודים זה צעד של ייאוש". 

בהמשך התייחס לתואר המפוקפק בו זכתה עירו: "הבעיה ביוקר המחיה הוא לא יוקר עירוני, מחירי הירקות והקוסמטיקה והתחבורה, וכל אותם דברים שאינם קשורים לראשי ערים. תל אביב יפו עלות הארנונה למגורים נמוכה יותר מערים אחרות. עיריית תל אביב עושה דברים רבים. בנושא הדיור אנחנו עושים דיור בר השגה ודיור ציבורי בכמויות גדולות חנייה בחינם תל־אופן. רוב הקנסות על נת"צ בעיר תל אביב יפו הם אינם על תושבי תל אביב, הם מכבדים אותם. רוב הקנסות ניתנים לאלה שנוסעים בנת"צים והנושא של עידוד תחב"צ לא יכולה תבצע אם נאפשר לרכב פרטי לנסוע בנתיבים התחב"צ".

על הקשיים בעיר בעקבות עבודות הרכבת הקלה אמר: "אנחנו עושים הכול כדי להקל על התושבים. יש לנו צוותים שבמידה ואנשים מתלוננים על עבודות ודברים אחרים אנחנו באים ומסתכלים. כשטוענים על הפקקים ואני רוצה שהתנועה תזרום אני חייב להיות קשוח באכיפת חניה שחוסמת נסיעה בנתיבים פנויים. שחוסמים נתיב זה חוסם את התנועה".

"אתה מעלה נקודה חשובה ונכונה, אני התרעתי על הדבר הזה לאורך שנים אמרתי שהזנחת נשוא בניית התחב"ת יביא לידי כך שיהיה פה משבר והמשבר הגיע כי את הרכבת הקלה חתמנו בשנת 2000 והקו הראשון ייחנך רק בשנה הבאה, אחרי 22 שנים במקרה הטוב. הגענו למשבר, עושים את כל שלושת הקווים ביחד והדבר הזה הוא שגורם למשבר הגדול. בנוסף, מאחר והפכנו את תל אביב לעיר כל כך נדרשת יש בה התחדשות עירונית בכל רחבי העיר, בנייה לעסקים, בנייה ציבורית רבה כי בונים פעוטונים, גני ילדים, בתי ספר", הוסיף.

"זוכר את התלונות בירושלים בזמן בניתי הרכבת הקלה? ברקת אמר אני סוגר את הרכבת הקלה, זו הייתה סיסמת הבחירות שלו. אני רוצה לומר, אנחנו צריכים להתאפק לטובת העתיד. כבר בשנה הבאה נפתח הקו האדום וכשאנחנו נראה את כמות העבודות שיסתיימו, את המרחב הציבורי שנפתח, שדרות ירושלים ופארק המסילה וכיכר בצומת אלנבי", המשיך חולדאי.

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103fm