מנתוני משרד הבריאות שעודכנו הערב (שני) עולה כי ביממה האחרונה אובחנו 2,007 מאומתים לקורונה. מספר החולים שבמצב קשה נותר יציב ועומד על 84, מתוכם 54 מוגדרים במצב קריטי ו-37 מונשמים. 8,242 בני אדם מתו מאז פרוץ המגפה. מקדם ההדבקה עומד על 1.4, אחוז הבדיקות החיוביות עומד על 2.59%. 

מוקדם יותר היום, חשף שר הבריאותניצן הורוביץ, במהלך ישיבת סיעת מרצ כי משרד הבריאות יפעל לשנות את ההגבלות ואת רשימת המדינות האסורות בטיסה: "אמרנו בהתחלה שברגע שההדבקה תגיע מתוך הארץ אז חלק מהגבלות הכניסה והיציאה מהארץ מתייתרות. עוד מוקדם לדעת את זה, אבל בהחלט ייתכן שברשימת המדינות האדומות והקריטריונים יהיה שינוי בימים הקרובים". 

שעות לאחר מכן הסתמן כי בתום הדיון על מתווה המדינות האדומות סוכם כי ישארו רק 18 מדינות ברשימה: איחוד האמירויות, ארצות הברית, צרפת, בריטניה, שווייץ, מקסיקו, דרום אפריקה, אתיופיה, טנזניה, ניגריה, הונגריה, ספרד, פורטוגל, טורקיה וקנדה.

על החיסונים אמר שר הבריאות: "דאגנו לכך מעל ומעבר, זאת פריבילגיה שאין בכל מדינה. אנחנו מגיעים לכל הציבור בארץ, בכל הערוצים האפשריים. שואלים אותי איך זה שיש אנשים שלא מתחסנים? התשובה היא שבסוף האחריות היא בידי כל אדם. אני אומר שלנוכח הנתונים, אנשים שלא מחוסנים צריכים לדעת שהם מגיעים למפגש עם האומיקרון לא מוגנים".