ראש הממשלה נפתלי בנט ערך אתמול מסיבת עיתונאים בה טען כי שיא התחלואה בזן האומיקרון עוד לפנינו. הבוקר (שני) הגיבו על אמירותיו, ועל התנהלותה של הממשלה בראשותו, שדרני 103FM גולן יוכפז וענת דוידוב, בתכנית הבוקר שלהם ותהו: "האם הממשלה הרימה ידיים מול זן האומיקרון?".

"אתמול שאלנו את מנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור נחמן אש, אם הממשלה הרימה ידיים ומקיימת מדיניות של הדבקה המונית, בהימור שיכול להסתיים בניצחון גדול או בכישלון מפואר שעדיף לא לחשוב על תוצאותיו. אש לא השיב בבהירות ואתמול בנט נתן לנו את התשובה - הקבינט קיבל החלטה להרים ידיים ולאפשר הדבקה המונית, מדיניות הכלה. רה"מ נמנע מלהטיל הגבלות חדשות והמליץ בעיקר להתחסן ולצמצם את הבדיקות והבידודים", התרעם יוכפז.

עוד הוסיף השדר כי "כל מקבלי ההחלטות, הפרויקטור פרופסור סלמן זרקא, אש, אלרעי פרייס ובנט יודעים שהימים הקרובים הם ימי מבחן לישראל. ימים של צל"ש או טר"ש. בינתיים, הימים האלו עוברים בעצלתיים, בתור אינסופי לבדיקות PCR".

שותפתו לתכנית ענת דוידוב, בחרה להתייחס דווקא למערכת החינוך: "אלפים חוזרים ללמוד בזום במקום לעבור בדיקות. אתם בטח שואלים את עצמכם, מה עושים הבוקר עם הילדים? עם כזה בלגן, מוטב שכל אחד יחליט לעצמו, שזה כנראה גם המסר שהממשלה רוצה להעביר לאזרחים שלה".