בעקבות ההודעה על כך שסגן שר החוץ, עידן רול, התגלה היום (שלישי) כחיובי לקורונה ימים ספורים לאחר שהשתתף במסיבה המונית לציון השנה החדשה, הרשת גועשת בבדיחות על חשבונו.

סגן שר החוץ עידן רול חוגג במסיבה לכבוד השנה החדשה, צילום מסך מתוך האינסטגרם של הראל סקעת

אושיית הרשת יבגני זרובינסקי, צייץ: "עידן רול לא אשם, כבר חצי שנה שבמשטרה ובממשלה אומרים שמותר להוריד את המסכה לצורך צילום. מה לעשות שהוא מסתובב עם צלם 24/7?".

עיתונאי כאן 11, עקיבא נוביק, צייץ "סגן שר החוץ נדבק בקורונה", והוסיף תמונה של קבוצת חרדים שהצטופפו. גולש אחר בטוויטר, עשה שימוש בתמונתו של רול, אך עם תוספת של כובע ופאות. 

הכתב לענייני משפט של "גלובס", אבישי גרינצייג, שלף ציוץ של רול מהשנה שעברה, שם כתב כי 'דרכון ירוק למחלימי קורונה הוא רעיון מסוכן" וכי "מי שמזלזלים בהנחיות ותוקעים כתוצאה את הכלכלה – יקבלו צ'ופר", וכתב: "נקמת הארכיון".

שדרן הרדיו יותם זמרי, צייץ: "סגן שר החוץ עידן רול נדבק בקורונה, לא סובל מהנחיות כרגע". חברת הכנסת קטי שטרית מטעם הליכוד, שלפה גם היא ציוץ של רול מן העבר, בו כתב: "נתניהו, אתה חייב לפטר את ליצמן. זה מעבר לפוליטיקה, זה חיי אדם", והשתמשה במילותיו שלו: "לפיד, אתה חייב לפטר את עידן רול. זה מעבר לפוליטיקה, זה חיי אדם".