הקורונה ממשיכה להתפשט בממשלה: שר האוצר ויו״ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, הודיע הערב (שבת) כי נמצא חיובי לקורונה. הוא כתב בפוסט בחשבון הטוויטר שלו כי הוא חש בטוב ויעביר את ימי הבידוד בביתו. במקביל, גם חברי הכנסת דודי אמסלם, משה טור פז ואלכס קושניר הודיעו שנדבקו בקורונה. 

"במהלך השבת נמצאתי חיובי לקורונה. אני מרגיש טוב ואעבור את הבידוד בימים הקרובים בביתי שבנוקדים", כתב ליברמן. "אמשיך להוביל מדיניות כלכלית אחראית גם מהבית, לעקוב אחר הנתונים ולתכנן צעדים קדימה. שמרו על עצמכם, שבוע טוב!". 

חבר כנסת נוסף שנדבק בקורונה, הוא דודי אמסלם (הליכוד). אמסלם כתב בחשבון הטוויטר שלו: "כמה שלא נזהרתי ונשמרתי, בסוף האומיקרון תפס גם אותי".

בתוך כך, גם ח"כ משה קינלי טור פז (יש עתיד) יצא חיובי לקורונה לפי בדיקה ביתית. הוא ממתין לתוצאות של המוסדית, אך הודיע כבר עכשיו לכל מי שנחשף אליו בימים האחרונים כדי שייבדק בהקדם. בנוסף, גם יו"ר ועדת הכספים אלכס קושניר (ישראל ביתנו) נדבק בנגיף הקורונה.

כזכור, ביום שני האחרון עדכן שר החוץ יאיר לפיד כי גם הוא נמצא חיובי לקורונה. מטעמו של השר נמסר כי הוא שוהה בביתו בבידוד, ומרגיש טוב. בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כתב כי הוא חש בטוב, וקרא לאזרחים להתחסן. קודם לכן, גם השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, אובחן כחיובי לקורונה. מלשכתו נמסר כי הוא חש בטוב ונמצא בבידוד. כל עובדי המשרד שבאו איתו במגע, יעברו בדיקות קורונה.

מאומתים רבים לנגיף נמצאו גם בין שורות הכנסת כאשר עד כה לפחות 19 חברי כנסת ושרים נמצאו מאומתים לנגיף. פרט לליברמן, משה קינלי טור פז, אלכס קושניר, לפיד ובר-לב, גם סגן השר עידן רול נכנס לבידוד לאחר שקיבל תשובה חיובית בבדיקת קורונה. בסך הכל תשעה חברי קואליציה נמצאו מאומתים לנגיף ונמצאים בבידוד, בהם חברי הכנסת מיכאל ביטון (כחול לבן), יום טוב כלפון (ימינה) ואמילי מואטי (העבודה).

מתוך האופוזיציה נדבקו תשעה חברי כנסת בסך הכל, בהם ארבעה ממפלגת הליכוד: דודי אמסלם, חיים כץ, אופיר כץ ואתי עטייה. כמו כן, נדבקו גם חברי הכנסת יואב בן צור (ש"ס), ישראל אייכלר (יהדות התורה), אוסמה סעדי (הרשימה המשותפת), אופיר סופר (הציונות הדתית) ויצחק פינדרוס (יהדות התורה).