שר החקלאות עודד פורר קרא היום (ראשון) במהלך ישיבת הממשלה לקצר את ימי הבידוד לנחשפים לקורונה. בנוסף, דרש להעניק לשרי הממשלה סמכויות לפטור מבידוד עובדים חיוניים במשק שנמצאו מאומתים לקורונה, אך אינם חשים בתסמינים.

פורר טען במהלך הישיבה: "אחרת נמצא את עצמנו תוך זמן קצר עם בעיות בשרשרת האספקה". גם שרת הכלכלה אורנה ברביבאי ושרת החינוך יפעת שאשא ביטון, הצטרפו לדרישה. 

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור נחמן אש, התייחס לנושא, ואמר כי אנשי המקצוע של משרדו בוחנים את קיצור ימי הבידוד לעובדים חיוניים. במהלך ביקור שערך הבוקר בבית החולים בילינסון בישר: "אנחנו בוחנים את האפשרות לקצר את משך הבידוד לעובדים מאומתים במוסדות רפואה ובתפקידים חיוניים אחרים, ונעשה זאת באחריות".

בתוך כך, השרה אורית פרקש הכהן, אמרה במהלך ישיבת הממשלה, כי היא "מבקשת דיון אמיתי ומעמיק על מתווה החינוך. בפועל יש פגיעה גדולה ביכולת ללמוד. צריכים לבחון איך לנהל זאת. מאחר שאנחנו נמצאים עכשיו בשיא של התחלואה ובשיא הגל הקיים, הממשלה צריכה למצוא מנגנון לקיים ישיבת ממשלה בדרך אחרת ולא לקיים ישיבה בחדרים סגורים שעות ארוכות. אם זה מה שאנחנו ממליצים לציבור - צריכים לשמש דוגמה, וגם אנחנו לא רוצים חצי ממשלה משותקת".