מחלקה פסיכיאטרית לילדים בבית החולים הדסה עין כרם עלולה להיסגר על מנת לפתוח מחלקת קורונה נוספת בבית החולים, כך הודיעה הערב (ראשון) הנהלת הדסה למשרד הבריאות. זאת, עקב עלייה במספר חולי הקורונה המאושפזים בבית החולים, שהולך ועולה במהירות ומתקרב ל-100.

בהודעה נמסר כי הנהלת הדסה עדכנה את משרד הבריאות כי לאור מספר חולי הקורונה המאושפזים לא יהיה מנוס מפתיחת מחלקת קורונה נוספת בבית החולים, וכי ייתכן שהמחלקה החדשה תיפתח במתחם שהוקם באופן ייעודי עבור חולי קורונה לפני מספר חודשים, שעד כה שוכנה בו המחלקה לפסיכיאטריה של הילד.

הנהלת הדסה הדגישה כי אם אכן תפתח מחלקת קורונה במתחם - דבר שאינו סופי עדיין, לכל מטופלי המחלקה לפסיכיאטריה של הילד ימצא פתרון טיפולי הולם, כגון העברה למרכזים טיפוליים אחרים או טיפול במסגרת אשפוז יום, עוד טרם הפיכתה למחלקת קורונה. 

"לכל ילד ימצא פתרון הולם ומותאם במלואו בטרם תפתח שם מחלקת קורונה", נמסר מבית החולים. "כולנו תקווה לשוב אל ימים כתיקונם, ועם הירידה במספר חולי הקורונה, תהיה המחלקה לפסיכיאטריה של הילד הראשונה שתיפתח מבין השירותים שהדסה סגרה, מתוך הכרה בחשיבותו של השירות לתושבי ירושלים".