"מה שקורה לילדים שלנו בבידודים הוא נורא ואיום": מצב התחלואה בקורונה ממשיך להדאיג את מקבלי ההחלטות בממשלה ובמשרד הבריאות, ומדיניות הבידודים במערכת החינוך מושפעת באופן ישיר. ההורים, התלמידים והצוות החינוכי מתקשה לעבוד בתנאים הנוכחיים, אך עם זאת ההדבקה ממשיכה ומאמירה למספרים בלתי אפשריים. 

יו"ר הנהגת ההורים הארצית, מירום שיף, התייחס היום (רביעי) לליאת רון ברדיו צפון 104.5fm להנחיות הסותרות: "צריכים להפסיק את הבידודים", פתח את דבריו והמשיך: "אתמול ישבו ביד אליהו עשרת אלפים אחד ליד השני, לא יכול להיות שבתי הספר זה הדבר שהכי קל לסגור אותו. מה שקורה לילדים שלנו בבידודים הוא נורא ואיום".

"אנחנו לא רופאים, אנחנו רואים מה קורה לילדים שלנו בבידודים וזה נורא ואיום ואת הבידודים האלה צריך להפסיק או להכניס את המדינה לסגר, אם זה מסוכן אז שכולם יהיו בסגר", אמר עוד. "לא יכול להיות שבתי הספר זה הדבר שהכי קל לסגור אותו, כי זה הדבר היחידי שמפוקח במדינה", הוסיף.

בית ספר סגור בקורונה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
בית ספר סגור בקורונה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

האם לדעכם שיף צודק והגיע הזמן לבטל סופית את ההנחיות המגבילות, או שמא צריך להיזהר במיוחד עכשיו כשההדבקה באומיקרון מגיעה לשיאים שטרם נראו במגפה? הצביעו בסקר "מעריב אונליין" והתוצאות יתפרסמו בהמשך.