יו"ר הסתדרות המורים, יפה בן דויד, הכחישה הבוקר (חמישי) בראיון לגל"צ כי ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי פרייס, הייתה זו שלחצה עליה לאיים בהשבתת הלימודים בעקבות מתווה ביטול הבידודים במערכת החינוך.

"האמת היא אחת - אני התקשרתי אליה, כמו שעשיתי בעבר עם גמזו, זרקא ואחרים. ברגע שלפוליטיקאים אין מה להגיד הם תוקפים את המקצועי. היא אמרה לי בדיוק מה שאמרה לציבור - ולא ביקשה מעולם להשבית", אמרה בן דויד.

"דיברתי עם השרה שאשא ביטון אתמול בבוקר והסברתי את המצב. היא הייתה נעולה. היא עשתה שגיאה גדולה ביותר. ניפגש עם משרד החינוך בדיון, מקווה שהשופט יהיה קשוב", הוסיפה.

בתוך כך, ד"ר מאיר פרייס, בעלה של שרון, הגיב למבקריה בציוץ בטוויטר: "כמו עדת זאבים שרק הריחה דם. כדאי קצת סדר בתוך הספינים המכוערים והפייק. לכל אלו שמיהרו להדהד בלי לבדוק, וממשיכים לפרסם מידע שקרי, רק אחרי זה אל תבואו בטענות לכל שאר מפיצי הפייק למינהם".

כזכור, אתמול דווח כי גורמים בכירים אמרו כי ד"ר שרון אלרעי פרייס ביקשה מהמזכ"לית יפה בן דוד ללחוץ כדי שהמתווה יידחה - האשמה חמורה מאוד כלפי בכירה במשרד הבריאות שהתנגדה לביטול הבידודים.