משרד הבריאות עדכן היום (ראשון) את נתוני הקורונה העדכניים בישראל. על פי הנתונים, במהלך היממה האחרונה אובחנו 12,869 מאומתים חדשים, שיא חודשי במספר הנדבקים. כמו כן, מספר החולים קשה גם הוא עלה ביממה האחרונה ועומד כעת על 328. מספר המונשמים עומד על 143. מקדם ההדבקה אף הוא קפץ וחצה את רף ה-1, וכעת הוא עומד על 1.23. אחוז הנדבקים גם הוא עלה ועומד על 20.48%.

העלייה בתחלואה בישראל מגיע בצל העלייה בתחלואה גם בעולם. המנהל הכללי של ארגון הבריאות העולמי, תאודרוס אדהנום גברה-יסוס, אמר בשבוע שעבר כי מספר הנדבקים בנגיף הקורונה ברחבי העולם, זינק בשבוע האחרון ב-8%, לעומת השבוע שלפניו וכי זה "רק קצה הקרחון". כמו כן, על פי נתוני הארגון, כ-11 מיליון איש נדבקו בשבוע האחרון ויתר מ-43 אלף בני אדם מתו.

סוכנות הידיעות TASS דיווחה כי הנתונים של משרד הבריאות העולמי מצביעים על עלייה של 29% במספר הנדבקים במערב האוקיינוס השקט ועלייה של 12% במספר המתים. כמו כן, ישנה עלייה של 12% במספר הנדבקים באפריקה ועלייה של 2% ביבשת אירופה, שמהווה 44% מכלל הנדבקים בשבוע האחרון ברחבי העולם. יחד עם זאת, בשאר היבשות, נראה כי ישנה דווקא ירידה במספר הנדבקים.