חבר הכנסת לשעבר, משה פייגלין, עורר הבוקר (שלישי) סערה לאחר שהתראיין לכאן רשת ב' והתבטא באופן תקיף נגד חיסוני הקורונה. בתגובה, משרד הבריאות תקף את פייגלין בחזרה.

פייגלין אמר כי "אני מפריד בין הזריקות כפתרון לאוכלוסיות בסיכון גבוהה, שאז יש בכך הרבה היגיון, לבין האכיפה שלהן על אוכלוסיות צעירות ובעיקר ילדים שבעיני היא מעשה נבלה". לאחר מכן, נשאל פייגלין מדוע לא התחסן, והשיב: "משום שאני לא בסיכון, מאוד פשוט. בדיעבד התברר לי, וזה נקודה מעניינת, שהזריקות הללו מסוכנות למי שתרם כליה, אני תרמתי והתברר שלמזלי לא התריעו בפני הדבר הזה, וטוב עשיתי".

פייגלין הוסיף: "אני מאוד משתדל לצמצם ככל הניתן כל חומר זר בגוף שלי אם אין בו צורך ממשי, הרגשתי באותו שלב שאין בו צורך ממשי , זה לא אומר שמי שהיה באוכלוסיית סיכון לא היה צריך לקחת את זה, אבל בוודאי אנשים צעירים, ובוודאי שילדים צריכים להתרחק מהדבר הזה כמו מאש", הדגיש.

בעקבות כך, משרד הבריאות צייץ בחשבון הטוויטר ותקף: "בהמשך לדבריו של משה פייגלין, אנחנו מזועזעים מהשטויות שנאמרו ע"י מישהו שאין לו כל הבנה בנושא. חבל שאדם ללא ידע מקצועי מתאים, ממליץ על פי תחושת בטן או הזיית ליבו, וזאת בניגוד לכל ספרות מקצועית ומחקרים בינלאומיים בנושא ולכל הנחייה של גופי מקצוע רשמיים בארץ ובעולם".