בעקבות הבידוד: אפליקציית Yango השיקה שירות משלוחים

לאור המצב ובהתאם להנחיות משרד הבריאות אשר פורסמו בימים האחרונים, החליטו בשירות Yango לבצע התאמות למציאות המורכבת, שעלולה להימשך תקופה ארוכה

משה כהן צילום: מעריב אונליין
מונית של חברת יאנגו
מונית של חברת יאנגו | צילום: אלירן אביטל

סגירת בתי הקפה, המסעדות והחנויות, יוצרת שינויים מרחיקי לכת במסחר בארץ ובימי בהלת הקורונה מתפתחת בקצב מואץ תרבות קנייה חדשה – באמצעות הזמנות באתרים ובטלפונים ומשלוחים עד הבית. באפליקציית הזמנת המוניות Yango ניתן מסוף השבוע להזמין שירות משלוחים מיידי באמצעות צי הנהגים הקיים אשר ישרת את כלל הלקוחות. השירות מאפשר העברת חבילות ומטענים בזמן אמת ממקום למקום.

לאור המצב ובהתאם להנחיות משרד הבריאות אשר פורסמו בימים האחרונים, המבקשות מאזרחי ישראל להישאר בבתים ולהימנע מביקורי בית או נסיעות שאינן הכרחיות, החליטו בשירות Yango לבצע התאמות למציאות המורכבת, שעלולה להימשך תקופה ארוכה. במסגרת זו, הושק שירות משלוחים תחת השם Delivery באמצעות אפליקציית Yango.

השירות יתבצע על ידי נהגי המונית אשר עובדים עם Yango באופן קבוע. הנהגים אשר יספקו את השירות קיבלו הדרכה מיוחדת לטיפול במשלוחים והדרכה לנקיטת אמצעי זהירות עקב התפרצות נגיף הקורונה כך שהחבילות יתקבלו וישולחו ללא מגע פיזי מצד הנהג. בנוסף, לא תתבצע "החלפת כספים" פיזית, זאת מכיוון שניהול השירות והתשלומים יעשו כולם מראש באמצעות האפליקציה בלבד.

שירות המשלוחים של Yango מטפל בשליחויות של חבילות ומטענים קטנים וגדולים תוך הצגת מחיר סופי ידוע מראש. בשונה משרותי שילוח אחרים, השירות יספק שירות משלוח מיידי לו זקוקים אנשים רבים בימים אלו, ובכלל. השירות פועל באזורי הפריסה של Yango הכוללים את אזור גוש דן, חיפה, באר שבע, אשדוד ואשקלון, והוא זמין ללקוחות פרטיים בלבד. ביאנגו ציינו שהשירות מתוכנן להתרחב בעתיד אף ללקוחות עסקיים (b2b), לשירותי שליחויות מדלת-לדלת ומשלוחים מחנויות.

תגיות:
מוניות
/
בידוד ביתי
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף