נשיא קולומביה איוון דוקה הודיע הלילה (בין שני לשלישי) על סגירת גבולות המדינה הדרום-אמריקנית כדי למנוע את התפשטות נגיף הקורונה. דוקה ציין כי הגבולות ייסגרו עד ה-30 במאי. במדינה נרשמו עד כה 54 מקרים מאומתים של חולי קורונה.

בתוך כך, משרד הבריאות במקסיקו הודיע כי ביממה האחרונה 29 בני אדם נוספים אובחנו כחולים בנגיף הקורונה במדינה. בכך, עלה מספר הנדבקים בווירוס במקסיקו ל-82 בני אדם. סין הודיעה כי נרשמו 21 מקרים חדשים של הידבקות בנגיף הקורונה ברחבי המדינה. לצד זאת, 13 בני אדם מתו מהנגיף. מניין הנדבקים הכולל בסין עומד על 80,881 ומניין המתים עומד על 3,226.

קורונה בסין (צילום: רויטרס)
קורונה בסין (צילום: רויטרס)

במקביל, הודיעה קוריאה הדרומית כי נרשמו עוד 84 מקרי הידבקות ביממה האחרונה, מה שמביא את מניין הנדבקים הכולל במדינה ל-8,320. זהו היום השלישי ברציפות שמספר הנדבקים החדשים הוא מתחת למאה, כשב-29 בפברואר נרשם שיא של 909 חולים חדשים ביממה אחת.

גורמי הבריאות בתיאלנד מסרו כי 30 בני אדם נוספים אובחנו כחולים בנגיף הקורונה במדינה. בכך, עלה מספר הנדבקים בווירוס בתאילנד ל-117 בני אדם, כש-41 מתוכם החלימו ושוחררו לביתם. עד כה דווח על קורבן אחד מהנגיף במדינה. על פי הרשויות, בין 70%-80% מחולי הקורונה הם תושבי בנגקוק.

גורמי הבריאות במדינת וושינגטון שבארה"ב מסרו כי שישה בני אדם נוספים מתו כתוצאה מהנגיף הקטלני. בכך, עלה מניין מתים מהווירוס בוושינגטון ל-48, ומספר הנדבקים עומד על 904 בני אדם. כל ששת מקרי המוות החדשים הם במחוז קינג שליד סיאטל. מושל מדינת אוהיו שבארה"ב, מייק דה-ויין, הודיע על דחיית הפריימריז של המפלגה הדמוקרטית שהיו אמורים להתקיים היום בעקבות התפשטות נגיף הקורונה. הוא הודיע כי מנהלת תחום הבריאות במדינה תוציא צו המורה לסגור את הקלפיות בשל מצב חירום בריאותי.