נתונים מדאיגים: מגיפת הקורונה ממשיכה לגבות קורבנות נוספים ברחבי העולם, לאחר שהלילה (ראשון) דיווחה אוניברסיטת ג'ונס הופקינס שבמרילנד כי מניין המתים מהנגיף הקטלני בארצות הברית עלה ליותר למעלה מ-2,000 בני אדם, והוא עומד כעת על 2,047. מספר הקורבנות הכפיל את עצמו תוך פחות משלושה ימים, לאחר שביום חמישי עמד על כ-1,000 בני אדם. בין מקרי המוות האחרונים: תינוק בן חודשיים ממדינת אילינוי.

בתוך כך אמר נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ כי לא יהיה צורך להטיל סגר על ניו יורק כדי לעצור את התפשטות נגיף הקורונה. טראמפ כתב בחשבון הטוויטר שלו כי הוא ביקש מגורמים ברשויות הבריאות בארה"ב להוציא "אזהרת מסע קשה" במקום. הנשיא הוסיף כי מושלי ניו יורק, ניו ג'רזי וקונטיקט ישתפו פעולה עמו ועם הממשל לצורך אכיפה. 

על רקע ההתפשטות המואצת של הנגיף בארה"ב, אישר ביום שישי בית הנבחרים חבילת סיוע כלכלי עצומה, בהיקף של 2.2 טריליון דולר - הגדולה ביותר בהיסטוריה האמריקאית. יו"ר בית הנבחרים ננסי פלוסי אמרה  כי בכוונת בית המחוקקים להקים ועדה שתפקח על הוצאות חבילת הסיוע למאבק בנגיף הקורונה. 

הרשויות בסין דיווחו כי 45 מקרים נוספים של מוות מהנגיף נרשמו, ומניין המתים עומד כעת על 3,300. במקביל, עלה מניין הנדבקים במדינה ל-81,439.

במקסיקו ביקש סגן שר הבריאות הוגו לופז גאטל מהתושבים להישאר בבתים למשך חודש על מנת להאט את התפשטות נגיף הקורונה במדינה. על פי הרשויות, 131 בני אדם נוספים נדבקו בנגיף ביממה האחרונה, נתון שהעלה את מספר החולים ל-848 בני אדם. מספר מקרי המוות מהנגיף במדינה עומד על 16. 

קורונה - שאלות ותשובות