הנגיף לא פוסח על בכירי המערכת: מדובר צה"ל נמסר היום (שלישי) כי הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי, ייכנס לבידוד במשרדו עד סוף השבוע ומשם ימשיך בלוח הזמנים הרגיל שלו. עוד נמסר כי הרמטכ"ל חש בטוב ולא מפגין את תסמיני נגיף הקורונה, וכי הוא צפוי להיבדק בקרוב.

הסיבה לכניסתו של כוכבי לבידוד היא דיון שנערך ב-22.3.2020, במהלכו  נכחו מפקדים של יחידת הקישור לרשויות של פיקוד העורף. אחד מהמפקדים אובחן היום כחולה בנגיף הקורונה. לצד כוכבי, בדיון האמור השתתפו גם מפקד פיקוד העורף וראש אגף המבצעים, ועל כן ייכנסו גם הם לבידוד עד סוף השבוע. 

כזכור, ראש אגף המבצעים ראש אגף המבצעים האלוף אהרון חליוה נפש מאיטליה בתחילת החודש, ונועד לאחר מכן עם ראש הממשלה בנימין נתניהו לפגישת עבודה. מאוחר יותר, בשל הרחבת ההנחיות של משרד הבריאות בעניין הקורונה, שהורחבו אז לשבים מאיטליה, נכנס הקצין הבכיר לבידוד.

על פי הדיווחים, בלשכת ראש הממשלה הדגישו כי נתניהו אינו לוחץ ידיים בפתח פגישותיו, וכי ישב בקצה השני של השולחן בפגישה במרחק של לפחות מטר וחצי ממנו. כמו כן, על פי הפרסומים, חליוה עצמו לא פיתח סימפטומים המזוהים עם הנגיף, כך שלפי הנחיות משרד הבריאות נתניהו אינו נזקק להיכנס לבידוד ביתי.