הרשויות בארה״ב מסרו הערב (שלישי) כי מספר הקורבנות מנגיף הקורונה עלה ל-3,393, ובכך עקפה המעצמה את סין, בה התחילה התפשטות המגיפה. רק במדינת ניו יורק דווח על 332 מתים חדשים מהנגיף, ובכך עלה שם מניין הקורבנות ל-1,550. מושל המדינה, אנדרו קומו, הודה כי "נגיף הקורונה קטלני הרבה יותר קטלני ממה שציפינו".

במקביל למתרחש בארה״ב, המגיפה ממשיכה להתפשט ברחבי יבשת אירופה, כאשר אמש דיווחו הרשויות בצרפת על נתונים עגומים של 418 מקרי מוות נוספים מהנגיף במהלך היממה האחרונה, מה שהעלה את מניין קורבנות במדינה ל-3,024. מדובר בעלייה של 16% מהיום הקודם. העלייה הנוכחית צירפה את צרפת לרשימת המדינות בהן מעל 3,000 קורבנות כתוצאה מהמחלה.

באיטליה דווח דווקא על ירידה חדה במספר הנדבקים החדשים, כאשר דווח על 4,053 מקרים ביממה האחרונה - מספר קטן מהכמויות עליהן דווח במהלך השבועות והימים האחרונים. מניין המתים הכולל בארץ המגף עומד כרגע על כ-12,428 בני אדם.

בתוך כך, מדינות נוספות ברחבי העולם ממשיכה, להחמיר את הנהלים במלחמה בהתפשטות הנגיף. בפינלנד הודיעו הרשויות על הארכת ההגבלות לחודש נוסף. בשבועות האחרונים, נסגרו מוסדות רבים בבירה הלסינקי על מנת למנוע התקהלויות של מעל 10 אנשים. כמו כן, הורתה הממשלה על סגירת בתי ספר ועודדה את האזרחים להשאר בבתיהם כמה שניתן. נכון לעת הזו, מספר המקרים המאומתים של חולים בנגיף עומד על 1,313 לצד 13 מקרי מוות.