מניין המתים בארצות הברית כתוצאה מהנגיף הקורונה עלה היום (ראשון) ליותר מ-40 אלף, הנתון הגבוה ביותר בעולם, וכמעט כפול ממקרי המוות באיטליה שנמצאת במקום השני. בארצות הברית יש ללא ספק את מספר ההידבקויות הגדול ביותר בעולם עם יותר מ-744 אלף מקרים שאושרו כקורונה. בנוסף לכך, יותר מ-22 מיליון אמריקנים הגישו בקשה לדמי אבטלה בחודש האחרון.

בתוך כך, קצב עליית מקרי המוות במדינת ניו יורק ממשיך לרדת, כאשר ביממה האחרונה מתו 507 בני אדם, 43 מתים פחות מהיום קודם לכן. מושל ניו יורק אנדרו קואומו אמר כי המדינה נמצאת "מעבר לשיא" וכי נהלי הריחוק החברתי ממשיכים במטרה למנוע את התפשטות נגיף הקורונה.

שר הבריאות הטורקי, פרטין קוקה מסר כי מקרי נגיף הקורונה המאושרים במדינה עלו ל-86,306, וזהו המספר הגבוה ביותר של נדבקים מחוץ לאירופה או לארצות הברית. עלייה של 3,977 מקרים ביממה האחרונה העלתה את מספר המקרים בטורקיה מעל לכמות של סין, שם הופיע לראשונה נגיף הקורונה. בנוסף לכך, 127 אנשים נוספים מתו והעלו את מספר המתים הכולל במדינה ל-2,017.

בצרפת מתו ביממה האחרונה 395 בני אדם לאחר שנדבקו בנגיף הקורונה. בכך, עלה מספר המתים הכולל במדינה ל-19,718, וקצב העלייה בתמותה המשיך להאט. ראש הבריאות הציבורית בצרפת ג'רום סלומון, אמר בתדרוך לכתבים כי המספר הכולל של אנשים ביחידות לטיפול נמרץ ממשיך לרדת זה היום ה-11 ברציפות.