קורונה בעולם: בשעה שמדינת ישראל צועדת עקב בצד אגודל לקראת חזרה לשגרה לאחר הסגר השני, ניכר שמדינות רבות ברחבי העולם נאצלות להתמודד עם היקפי תחלואה גדולים אף יותר משנרשמו בגל הראשון. אירלנד היום שברה את הקרח והייתה למדינה הראשונה באירופה שהטילה מחדש סגר כללי לבלימת גל התחלואה בקורונה ששוטף את אירופה כולה, ומדינות רבות צפויות להצטרף אליה ולהטיל מגבלות על האוכלוסייה בימים הקרובים. 

משרד הבריאות השוויצרי עדכן כי ביממה האחרונה אובחנו במדינה 3,008 מקרים חדשים של הידבקות בנגיף הקורונה, זאת כאשר כמות המאושפזים במדינה רק מוסיפה לעלות. בסך הכול עד כה אובחנו בשוויץ ובנסיכות השכנה ליכטנשטיין 86,167 מקרי הדבקות בנגיף, זאת לצד מספר המתים במדינה העומד כעת על 1,845 בני אדם.

מתנדבים מקבלים את החיסון ברוסיה. צילום: רויטרס

גם רוסיה רשמה היום מספר שיא של 16,319 מקרים הידבקות חדשים בנגיף הקורונה, כאשר במוסקבה בירתה אובחנו 4,999 מאומתים חדשים. לעומת זאת באוקראינה שכנתה, זינק מספר מקרי המוות כתוצאה מהידבקות בקורונה למספר שיא של 113 מתים ביממה. נתון זה, המובא על ידי מועצת הביטחון הלאומית, עולה על השיא האחרון שעמד על 109 מקרי מוות ביממה.

אנשים ממתירים לבדיקת קורונה באוסטרליה (צילום:  Darrian Traynor/Getty images)
אנשים ממתירים לבדיקת קורונה באוסטרליה (צילום: Darrian Traynor/Getty images)

איראן, שכזכור רשמה אמש מספר שיא של 377 מקרי מוות ביממה, שברה היום שיא נוסף במספר הנדבקים ביממה. המדינה, אשר הודיעה היום על מספר חסר תקדים של 5,039 מקרים חדשים של הידבקות בנגיף הקורונה, הוסיפה כי מספר הנדבקים שאובחנו כחולים בנגיף הקורונה עד כה עומד כעת על 539,670.