חברת התרופות פייזר עדכנה במהלך הלילה (בין חמישי לשישי) כי מחקר שערכה יחד עם חוקרים מאוניברסיטת טקסס, וטרם עבר ביקורת עמיתים,  העלה תוצאות מעודדות שמעידות כי החיסון לקורונה שפיתחה עשוי להיות יעיל מול המוטציה הבריטית והדרום-אפריקאית. המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' איתמר גרוטו, הגיב לנתון בגל"צ, ואמר: "שמח על ההודעה של פייזר. החיסון ממשיך לשמור על יעילות גבוהה, זה מה שחשוב".

בתוך כך, משרד הבריאות הודיע כי ביממה האחרונה אובחנו 7,597 חולי קורונה חדשים ובוצעו 124,848 בדיקות לגילוי הנגיף. עוד נמסר כי מספר החולים הקשים עומד על 873, ומספר המונשמים על 216. כמו כן, סך הקורבנות מפרוץ המגפה עומד על 3,566. אחוז הבדיקות החיוביות עומד על 6.2 אחוזים.

שר הבריאות יולי אדלשטיין הודיע בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו כי "למעלה מ 1.7 מיליון ישראלים קיבלו את המנה הראשונה של החיסון, כ 115,000 מתוכם רק אתמול. מחר אשמח להיות הישראלי השני שמקבל מנת חיסון שניה, בדרך לשחרור מהנגיף הארור".

כזכור, השלב השני של מבצע החיסונים צפוי להתחיל בשבוע הבא, כאשר הישראלים שקיבלו את המנה הראשונה - בהם ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות, לצד בכירים נוספים - צפויים לקבל את מנת החיסון השנייה.