גורם ב-FDA אמר כי אישור החירום לחיסון ילדים מתחת לגיל 12 לקורונה צפוי להגיע עוד לפני החורף, כך דווח היום (שישי) ברשת NBC האמריקאית. כמו כן, במנהל המזון והתרופות האמריקאי מקווים לעבור במהירות לאישור מלא של החיסון לקבוצת גיל זו. 

עוד פורסם כי אישור רשמי של החיסון אמור להגיע לאחר מכן. החיסונים לילדים שבוחנים ב-FDA הן של חברות התרופות פייזר ומודרנה, ותוצאות הניסויים צפויות להתפרסם בסתיו. 

הסוכנות הרגולטורית דורשת ארבעה עד שישה חודשים של מעקב בחיסון לילדים מתחת לגיל 12, אמר אותו גורם ב-FDA לרשת החדשות האמריקאית, לעומת חודשיים בלבד שנדרשו לניסויים הקליניים אצל האוכלוסייה המבוגרת. 

פייזר מסרה ל-NBC כי היא צופה את תוצאות הניסוי הקליני שלה בגילים חמש עד 11 באזור חודש ספטמבר, ואז תוכל להגיש בקשה לקבלת אישור לשימוש חירום. "נתונים לילדים מתחת לגיל 5 עשויים להגיע זמן קצר לאחר מכן", אמרה החברה והוסיפה כי התוצאות על ילדים בגילאי 6 חודשים עד שנתיים עשויות להתפרסם בין אוקטובר לנובמבר.

ד"ר באדי קריץ', אחד החוקרים המובילים בניסוי הקליני של מודרנה, הכוללים ילדים עד גיל 6 חודשים, אמר כי "אני לא יכול לדמיין, למעט אולי ילדים בני 6 עד 11, שיהיו לנו יותר מדי נתונים לפני הסתיו המאוחר".