הדוכס והדוכסית מסאסקס הארי ומייגן הודיעו הערב (ראשון) כי הם "חוששים" מהמידע השקרי המופץ בשירות המוזיקה הדיגיטלי "ספוטיפיי" וכי העבירו לתאגיד את דאגותיהם, אך בכוונתם להמשיך לעבוד עם הפלטפורמה. זאת, בצל המחאה על הפודקאסט של ג'ו רוגן, במסגרתו הוא מפיץ פייק ניוז על מגיפת הקורונה ונותן במה למכחישי מדע ומתנגדי חיסונים. 

השניים אמרו שהם "מחויבים להמשיך" בעסקת תוכן בשווי מוערך של 25 מיליון דולר (18 מיליון ליש"ט) וכי ימשיכו לנסות לשכנע את האחראים בספוטיפיי לבצע שינויים במדיניות המאפשרת הפצת פייק ניוז. 

בהצהרה מטעמם, דובר מטעם קרן ארצ'וול של סאסקס הזהיר מפני ההשפעה של "מידע מסולף ודיסאינפורמציה משתוללת". הם הוסיפו: "באפריל האחרון, המייסדים המשותפים שלנו החלו להביע דאגות בפני השותפים שלנו בספוטיפיי לגבי ההשלכות האמיתיות מדי של מידע שגוי של קורונה על הפלטפורמה שלה.

עוד נמסר מטעמם: "המשכנו להביע את דאגותינו בפני החברה כדי להבטיח ששינויים בפלטפורמה שלה ייעשו כדי לסייע בטיפול במשבר בריאות הציבור הזה. אנחנו נושאים עיניים לספוטיפיי ומצפים שתפעל בהתאם, ומחויבים להמשיך בעבודה שלנו יחד כפי שהיא עושה".

Archewell Audio, חברת הפקת האודיו של סאסקס מקליפורניה, מחזיקה רק פודקאסט אחד בספוטיפיי, "ספיישל לחגים", שפורסם בדצמבר 2020. בזמן ההכרזה על העסקה, בני הזוג אמרו שהקרן שלהם תקבל סכום לא ידוע.

בעקבות החששות, ספטיפיי אמרה כי היא שואפת לאזן "גם בטיחות למאזינים וגם חופש ליוצרים" והסירה יותר מ-20,000 פרקי פודקאסט הקשורים לקוביד מאז תחילת המגיפה. היא רכשה את הפודקאסט של ג'ו רוגן ב-2020, לפי הדיווחים תמורת יותר מ-100 מיליון דולר.

בימים האחרונים נודע כי אמנים מובילים רבים, בהם ניל יאנג וג'וני מיטשל, הסירו את שיריהם משירות הסטרימינג במחאה על הפצת המידע השקרי על מגפת הקורונה. יאנג הציב אולטימטום ואמר כי אם ענקית הסטרימינג לא תסכים להסיר את התכנים של רוגן הוא דורש להסיר את שיריו מהשירות.

ספוטיפיי לא נכנעה לאולטימטום והסירה את שיריו ואלבומיו מהמאגר שלה, ובהמשך מיטשל הצטרפה ליאנג והסירה את שיריה כאות תמיכה בו ובמאבקו. בהודעה שפרסם באתר האינטרנט הרשמי שלו, אותה מחק זמן קצר לאחר מכן, כתב יאנג: "בבקשה הודיעו מיד לספוטיפיי שאני מבטל באופן פעיל את זמינות המוזיקה שלי".