סוף עצוב: הלכה לעולמה הלילה (שלישי) בתו של השף הידוע גולן גורפינקל, לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן, כשהיא בת 15 בלבד. מאי גורפינקל התמודדה עם הסרטן מגיל 11, כאשר המחלה התגלתה בעקבות כאבים בברכה. אתמול בלילה הודיעו בני המשפחה: "בצער רב ובכאב גדול אנחנו מודיעים על פטירתה של מאי גורפינקל עמישי בטרם עת. ההלוויה תתקיים בבית העלמין קרית שאול, ביום שלישי, 11 ביולי בשעה 17:00".



בשנותיה האחרונות הייתה מוקפת מאי במעגל תומך של משפחה וחברים, ביניהם אנשים מוכרים רבים שהגיעו לבקר אותה במחלקת האונקולוגית בבית החולים איכילוב או במסעדה של אביה בימים בהם לא הייתה מאושפזת. במשך התקופה העלתה מאי תמונות עם יהודה לוי, טיטי איינאו, שלומית מלכה, אור דניאל, נטלי דדון ואחרים.





לפני פחות משבוע, חגגה מאי את יום הולדתה ה-15, ונטלי דדון שליוותה אותה במשך שנים, שיתפה סרטון ברכה שערכה עבורה לפני שנתיים וכתבה: "אהובתי, את איתי בכל חוויה, בכל נשימה, בכל מקום וזמן! כמה שיעורים נתת לי לחיים, כמה מתנות ואיך לימדת אותי לאהוב את החיים ולהעריך כל נשימה! חוזרת וחוגגות את היום הולדת הפרטית שלנו! תישארי לי מלכה כמו שאת! מעריצה אותך ואוהבת אותך אהבת עולם! מזל טוב אוצר שלי".


מאי הייתה ביתו היחידה של השף גולן גורפינקל, מי שעומד מאחורי מסעדת "דלאל", וניהלה חשבון אינסטרגם פעיל בו תיעדה את חייה בצל המחלה, כשלצד התמונות מבית החולים עם בני משפחה וחברים מפורסמים, העלתה מאי גם תמונות מחייה, שלא היו יכולות להסגיר את זה שהילדה בת ה-15 מתמודדת עם מחלת הסרטן. החשבון יישאר מזכרת מחייה הקצרים, כאשר התמונה האחרונה שהועלתה בו, היא ההודעה המצערת של מאי גורפינקל הצעירה.

 

הבחורה הכי מדהימה בעולם הזה❤️ @titi__tt_official #mylife #mylove #myprincess

A post shared by ᗰᗩYGᑌᖇᖴIᑎKEᒪ (@may_gurfinkel) on

 

Coming sn... #kipling @kipling_israel

A post shared by ᗰᗩYGᑌᖇᖴIᑎKEᒪ (@may_gurfinkel) on

 

דניאלוש שלי, יפה שלי! כל כך לא נקלט כל כך לא אפשרי מה שקרה פה, כל כך לא פייר!!למה?למה?? למה ילדה כזאת הוא לקח ... זכיתי להכיר ילדה מדהימה, זכיתי להכיר לוחמת אדירה! אני זוכרת שהינו באותו החדר ועשינו מלא צחוקים ...מלא חוויות עברנו, ורגעים!אני יודעת שלפחות את לא סובלת !אני יודעת שאין כמוך וגם לא תיהיה! גיבורה שלי !!הלכת לעולם שכולו טוב! כנראה ה׳ צריך אותך לידו צריך את הכי חזקה מכולם!בשבילי את ניצחת ! את תמיד תישארי בליבי ותמיד אזכור אותך... לנצח! ת.נ.צ.ב.ה❤️

A post shared by ᗰᗩYGᑌᖇᖴIᑎKEᒪ (@may_gurfinkel) on



 

אשלי היה לי ממש ממש כיף איתך תודה רבה שבאת !!!!❤️את מדהימה!! @ashleywaxmanbakshi @awbmakeup

A post shared by ᗰᗩYGᑌᖇᖴIᑎKEᒪ (@may_gurfinkel) on


 

לפחות היא מנסה! #מבשליםונהנים❤️

A post shared by ᗰᗩYGᑌᖇᖴIᑎKEᒪ (@may_gurfinkel) on