"לשבת בבית ולצפות במופע אונליין לעולם לא יהווה חלופה לאמנויות הבמה, במיוחד במחול", מסביר המנהל האמנותי של הלהקה ומדגיש, "הזיעה והנשימה- האנרגיה מהקהל לבמה ולהפך, החוויה הספונטנית החד פעמית, הם המהות של היצירה ושל העשייה הבימתית. לכן חשבתי שנכון ללכת למקום שבו הדיגיטל אינו מתעד מופע אלה יש לו אמירה משלו. הצלם הוא כשווה ערך לכוריאוגרף במופע המיוחד הזה, הוא בוחר מה להראות ואיך. הבקיאות של גיל נמט כאמן ווידאו ביצירת וויז'ואל העדכני ביותר בעולם, מביא את המופע הזה למקום עם ערך אמנותי מוסף, יש פה גירויים חדשים, ז'אנר בפני עצמו".
עוד הוסיף גינץ: "בתקופה כל כך קשה לרקדנים רציתי לתת להם תקווה באמצעות ביטוי אישי, אתגר וחופש אמנותי, לכן הקטעים השזורים במופע אינם בעלי נרטיב תנועתי או דרמטי אחיד". אולם גינץ לא הסתפק בהחזרת רקדניו לתלם, אלא העביר לידיהם את המושכות, "כדי שיתחלקו לקפסולות, כדרישת השעה וייצרו סולואים, דואטים וריקודים לשלושה ולארבעה רקדנים". "אולי מכך יצמח דור יוצרי העתיד במחול", הוא מקווה. "זה גם ייתן להם את המוטיבציה להמשיך במקצוע ביום שאחרי".
הפקת המופע כיצירה דיגיטלית הופקדה בידי אמן הווידאו הבאר-שבעי גיל נמט, שלו ניתן חופש אמנותי בצילום, בבימוי ועריכת הדיגיטל על מנת ליצור חוויית צפייה חדשנית, צעירה, בועטת ועדכנית יחד עם המוזיקה של חברו, נדב אזולאי, המשמשת כחוט מקשר בין שמונה היצירות. "זה משהו על גבול המיצג", סבור גינץ. "צפייה בבית במופע אונליין לא תהווה לעולם חלופה להופעה חיה על הבמה עם הזיעה של הרקדנים ועם נשימות הקהל", מוסיף גינץ. "נראה היה לי נכון ללכת הפעם למקום שבו הדיגיטל איננו מתעד מופע, אלא יש לו אמירה משלו עם ערך אומנותי מוסף ועם גירויים חדשים".
גינץ החל לרקוד בצעירותו בקרית-מוצקין, עיר הולדתו ולאחר שנים שבהן פעל בצפון, כולל ב"בלט חיפה", עבר לתל-אביב ורקד בלהקת העבר "בת דור", בהדרכתה של הכוריאוגרפית המיתולוגית ז'נט אורדמן. עם סגירת הלהקה, גינץ, שיצירות מחול שלו הועלו בהצלחה ברחבי תבל, עבר ב-2002 לבאר-שבע. תחילה לימד בשלוחת "בת דור" שם ובעקבות החיבוק החם שבו התקבלה בעיר "גן נעול", יצירתו על ילדים אוטיסטים, נשאר בבירת הנגב כדי להתמסר להקמת ולניהול "קמע".
גם מנכל להקת המחול קמע, עידן אבישר, התייחס למופע המקוון והדגיש: "בתקופה מאתגרת זו כשהעולם כולו מתמודד עם מגפת הקורונה, אנחנו בלהקת המחול קמע ממשיכים לחשוב על דרכים חדשות לפגוש את הקהל, אם לא פנים אל פנים אז באמצעות יצירה דיגיטלית שנולדה מתוך שיתוף פעולה פורה של המנהל האמנותי של הלהקה והכוריאוגרף תמיר גינץ ואמן הוידאו גיל נמט. נמשיך וניצור גם בימים אלו."