השחקנית שמשתתפת בסרט "7 ברכות" סיפרה בראיון ל"מעריב אונליין: "אמא שלי היא לבנונית אבל השם שלי הוא נורא אשכנזי - לבנטל, תמיד חשבתי שאף אחד לא יחשוב ללהק אותי אפילו שבמראה אני לגמרי משם אז כל כך שמחתי כי יש לי ממש חלום לשחק בערבית"

הסינמטק הראשון בישראל חוגג 50 שנה להיווסדו
ליאור אשכנזי שבור לרסיסים: המסר המדאיג שלו לגבי הרפורמה

השבוע נערכה בסינמה סיטי גלילות הפרימיירה החגיגית והמרגשת לסרט ״7 ברכות״ המועמד המוביל לפרסי ״אופיר״ 2023. את הסרט בבימויה של איילת מנחמי יצרו אלינור סלע וריימונד אמסלם שאף מככבות בו יחד עם תיקי דיין, דניאל סבג, רבקה בכר, יעל לבנטל ועידית טפרסון.

הסרט מבוסס על תופעה אמיתית של הלוואת ילדות בתוך המשפחה, מה שקרה גם במשפחה המורחבת של היוצרות עצמן. לפני הפרימיירה נערך טקס חינה בהשתתפות היוצרות, השחקניות והשחקנים. השחקנית יעל לבנטל סיפרה בראיון ל"מעריב אולניין" על הסרט והתפקיד שלה בו

ספרי לנו על תפקידך בסרט

"אני משחקת את סילבי ובדיוק בדרך לפה אמרתי לבעלי שלא ייבהל שהסרט הוא הרבה ארוחות שבהרבה מהן סילבי לא נמצאת יש לה סידורים אני לא רוצה לעשות ספויילר, אבל... סילבי היא בטיפולי הפרייה ורוב ההפריות שלה יוצאות על ה'7 ברכות', אבל אני מאוד אוהבת את הדמות הזאת והכל היה נורא מפתיע בקשר לסרט הזה גם הליהוק, גם הצילומים וגם בעיקר התגובות שיש עכשיו לאנשים אני חושבת שלא ציפינו". 

ספרי לי קצת על החיבור לדמות הזאת איך עבדת עליה? איך עבדתי עליה? 

"האמת היא שברגע שהבנתי מה הסיפור שלה סיפרתי לאיילת הבמאית ולאורית פוקס רותם המלהקת את הסיפור האישי שלי, שאני לא אפרוס אותו עכשיו גם אני עשיתי טיפולי פוריות ויש לי סיפור מטורף שקשור למתי עשיתי אותם ואיך עשיתי אותם כל כך הבנתי את הסיטואציה הזאת שבאמצע החתונה כשכל המשפחה וכולם עסוקים בדבר הזה היא בעצם עסוקה בעצמה ובחלום הזה שהיא רוצה להגשים, לא היתה בעיה להתחבר לזה". 

טוב את פתחת, אז תוכלי לשתף אותנו בסיפור הזה? אני מסוקרן 

"וואי וואי... לא יודעת... לא, זה סיפור יפה לשתף אתכם... לא עכשיו".


איך זה בכלל האווירה הסופר מרוקאית הזאת?

"זה בשבילי סוג של הגשמת חלום כי אני באה ממשפחה שהיא חצי לבנונית אמא שלי היא לבנונית אבל השם שלי הוא נורא אשכנזי לבנטל אז אני תמיד חושבת שאף אחד לא יחשוב ללהק אותי אפילו שבמראה אני לגמרי משם אז כל כך שמחתי כי יש לי ממש חלום לשחק בערבית. 'פאודה' אני באמת רוצה לשחק בשפה הזאת, כי ערבית וצרפתית זה מה ששמעתי בבית של סבא וסבתא שלי הלבנונים וזה נורא ריגש אותי המשפחה המרוקאית הזאת".