מי היה מאמין, אבל עברו 14 שנים מאז שרנה זלווגר הקסימה את כולנו כששיחקה בחורה די אומללה, עם אובססיה לירידה במשקל, בסרט "יומנה של ברידג'ט ג'ונס".



זלווגר כבר בת 46 ועתה היא חוזרת לתפקיד הפופולרי בסרט השלישי בסדרת ברידג'ט ג'ונס.



תמונת קידום המכירות הראשונה לסרט הצפוי פורסמה ובה זלווגר מחבקת את האייפד שלה כשהיא לובשת סוודר.



בעוד ברידג'ט הצעירה נאבק במשקלה, תוך שזלווגר העלתה למשקלה עשרות קילוגרמים כדי להיכנס לתפקיד, הסרט בגלגולו בשנת 2015 איבד את המראה המלאכי של זלווגר.



כזכור, חלפה שנה מאז שזלווגר עלתה לכותרות לאחר שצולמה בכנס כשהיא לא דומה לעצמה.



היא הגיעה למלון "Four Seasons" בלוס אנג'לס בחודש אוקטובר בשנה שעברה ונראתה כמעט בלתי ניתנת לזיהוי. למרות שהיא נשאלה לא פעם אם היא עברה הרמת עפעפיים וזריקות בוטוקס, זלווגר אמרה: "אני שמחה שאנשים חושבים שאני נראית שונה! אני חיה חיים מאושרים ושונים, מספקים יותר ואני נרגשת שאולי זה מעיד על השינוי שעברתי".



בסרט החדש ברידג'ט תשחק כאמא בת חמישים פלוס לשני ילדים, העובדת בתוכנית "בוקר טוב בריטניה".



מי שישחק לצידה הוא קולין פירת' שישוב לתפקידו כמאהב שלה, מארק דארסי. יו גרנט למקרה שתהיתם, לא יחזור לתפקידו כדניאל קלוור.



בשבוע שעבר, כוכב הסדרה "האנטומיה של גריי" לשעבר, פטריק דמפסי, מקדרימי בשבילכם, אישר את מעורבותו בסרט כשכתב באינסטגרם: "נחמד להיות בעבודה באנגליה. כיף לעבוד עם רנה וקולין', אני אוהב להיות כאן".



כתב ה"דיילי מייל", סבסטיאן שייקספיר, חשף לאחרונה כי זלווגר השתתפה בעריכת תדריכים בתוכנית "בוקר טוב בריטניה", כמחקר על תפקידה בסרט. השחקנית נצפתה עוזבת את אולפני הטלוויזיה בלונדון לפני כשבועיים.



"כולנו תחת הדרכה קפדנית שלא לפרסם תמונות של רנה ומעל לכל, לא לשים שום דבר ברשת החברתית", אמר מקור שסיפר על התחקיר של זלווגר. הוא הוסיף כי "נאמר לנו שהיא מבלה זמן במשרד, למטרות מחקר בלבד".



פרטי העלילה אומנם נשמרים בסוד, אבל כנראה שהסרט לא יהיה מבוסס על הרומן האחרון של הלן פילדינג, שהסרט התבסס על ספרה.